Jaká témata vás čekají ve Speciálu Čerpačka podzim 2017?

Podle Zdeňka Skály, ředitele výzkumu Retail & Shopper společnosti GfK Czech, představují potraviny na čerpačkách nevyužitý potenciál růstu. Obchod na čerpacích stanicích se bude
čím dál tím více stávat místem služeb. To může výrazněji přispět k tomu, že poroste frekvence nákupů a tím i celkový obrat včetně pohonných hmot.

Dobrá pověst je klíčová, nenechte si ji zničit. K tomu nabádal mistr etikety Ladislav Špaček na konkresu Čerpačka. Dokonalou atmosféru na čerpací stanici a rozhodnutí zákazníka „Sem se chci vrátit“ vytváří váš personál. Stejně tak, jako je zákazník alfou a omegou vašeho podnikání, je jím rovněž pro váš byznys ten, kdo na čerpací stanici zákazníka obsluhuje.

Dříve se obsluhovalo auto, dnes se obsluhuje zákazník. Potenciál čerpacích stanic leží v zážitkovém nakupování. Jak na to?  „Pokud se čerpací stanice zákazníkovi nepřizpůsobí, může rovnou
zavřít,“ říká Marek Zouvala, vedoucí odštěpného závodu Benzina, který patří pod koncern Unipetrol RPA.

Pro stanovení cen pohonných hmot je důležitým faktorem cena ropy, zároveň je ale nezbytné si uvědomit, že nejde o faktor jediný. Některé souvislosti a principy velkoobchodní cenotvorby na kongresu Čerpačka nastínil František Aigerman, vedoucí odboru regionálního prodeje společnosti Unipetrol RPA.

Co ještě najdete a aktuálním vydání Speciál Čerpačka podzim 2017?

Aktuální informace, novinky v legislativě, případové studie, trendy na trhu nealko nápojů či v sortimentu autochemie, téma tankovacích směsí i automyček či repasování výdejních stojanů.