logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahájily nový formát spolupráce – obchody VIVA...
  • Britská energetická společnost Shell v Číně otevřela svou největší dobíjecí stanici pro...
  • Společnost Čepro slavnostně položila základní kámen pro výstavbu šesti nadzemních...
  • Zdražování pohonných hmot v tuzemsku neskončilo, litr benzinu už stojí přes 40 korun. Natural 95...

Alexandr Hemala je tváří nové kampaně Mr. Brown

5. července 2016
Zpravodajství 0
2344
Alexandr Hemala je tváří nové kampaně Mr. Brown

Značka ledových káv Mr. Brown, která si podle výzkumu AC Nielsen z loňského prosince stojí dobře zejména na čerpacích stanicích (hodnotový prodejní podíl 54 %), uvádí novou mediální komunikaci se sloganem „Zůstaň ledově klidný“. Hlavní tváří kampaně, která se objeví i v TV, je legenda českého hlasatelství Alexandr Hemala.

„Objevit se v reklamě může být poněkud vachrlaté, ale tohle pro mne byla výzva. Když je reklama polopatická, tak je to na hraně. Ale když tam je vtip, tak tomu se nebráním a já mám pocit, že tady vtip je. Navíc je to krátké, stručné, úderné a takové reklamy mám rád,“ říká hlavní protagonista série televizních a online spotů.

Přečtěte si také
EuroOil rozjel kampaň na podporu paliv „Ujíždíme na kvalitě“

Jejich stěžejním mottem jsou každodenní výzvy, které má lidem pomoci překonat s ledově klidnou hlavou právě ledová káva Mr. Brown. „Alexandra Hemalu jsme vybrali pro jeho charakteristický a všem známý projev. Pro nás je ideálním představitelem příjemného, klidného až uklidňujícího vystupování“, uvádí Petra Bednár, brand manažerka značky Mr. Brown, jejíž marketingová komunikace bude letos inzenzivnější než v minulých letech, a to nejen kvůli novince Mr. Brown French Vanilla.

Reklamní spoty budou k vidění od 11. července na TV Prima Group. U zrodu konceptu stála agentura Comtech. Na kreativním konceptu televizní kampaně se podílel tým reklamní agentury DÍLNA, která připravila také designové předlohy k dalším komunikačním ATL kanálům a instore komunikaci.

Související články:

EuroOil rozjel kampaň na podporu paliv „Ujíždíme na kvalitě“

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required