
Značka ledových káv Mr. Brown, která si podle výzkumu AC Nielsen z loňského prosince stojí dobře zejména na čerpacích stanicích (hodnotový prodejní podíl 54 %), uvádí novou mediální komunikaci se sloganem „Zůstaň ledově klidný“. Hlavní tváří kampaně, která se objeví i v TV, je legenda českého hlasatelství Alexandr Hemala.
„Objevit se v reklamě může být poněkud vachrlaté, ale tohle pro mne byla výzva. Když je reklama polopatická, tak je to na hraně. Ale když tam je vtip, tak tomu se nebráním a já mám pocit, že tady vtip je. Navíc je to krátké, stručné, úderné a takové reklamy mám rád,“ říká hlavní protagonista série televizních a online spotů.
Jejich stěžejním mottem jsou každodenní výzvy, které má lidem pomoci překonat s ledově klidnou hlavou právě ledová káva Mr. Brown. „Alexandra Hemalu jsme vybrali pro jeho charakteristický a všem známý projev. Pro nás je ideálním představitelem příjemného, klidného až uklidňujícího vystupování“, uvádí Petra Bednár, brand manažerka značky Mr. Brown, jejíž marketingová komunikace bude letos inzenzivnější než v minulých letech, a to nejen kvůli novince Mr. Brown French Vanilla.
Reklamní spoty budou k vidění od 11. července na TV Prima Group. U zrodu konceptu stála agentura Comtech. Na kreativním konceptu televizní kampaně se podílel tým reklamní agentury DÍLNA, která připravila také designové předlohy k dalším komunikačním ATL kanálům a instore komunikaci.