logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Prodejny potravin Viva Billa budou zákazníkům k dispozici na desítkách čerpacích stanic OMV na...
  • Skupina Orlen Unipetrol pokračuje v modernizaci a rozvoji své sítě Orlen Benzina. Jedním ze...
  • Ceny nafty v posledních týdnech ještě zrychlily pokles a tankovat se dá i za méně než 30 Kč/l....
  • Monitoring jakosti pohonných hmot České obchodní inspekce v březnu odhalil tři nevyhovující...

Pan etiketa Ladislav Špaček na kongresu Čerpačka: Zákazník je král

11. května 2017
Zpravodajství 0
1528
Pan etiketa Ladislav Špaček na kongresu Čerpačka: Zákazník je král

Mnohem důležitější než kvalita benzinu či nabízené kávy je způsob, jakým personál čerpací stanice komunikuje se svým zákazníkem. Přední český odborník na etiketu Ladislav Špaček řekl účastníkům kongresu Čerpačka, že o úspěchu v podnikání nerozhoduje kvalita prodávaného produktu, ale především uctivé jednání se zákazníkem a dobrý dojem, který si z návštěvy pumpy odnese.

„Zákazník je král, je alfou a omegou vašeho podnikání,“ zdůraznil expert na etiketu. Lidé se budou rádi vracet na tu čerpací stanici, kde s nimi personál jedná slušně a dává jim jednoznačně najevo, že jsou vítáni. „Pohled do očí, pozdrav a úsměv jsou důležité,“ konstatoval Ladislav Špaček. Zákazníkovi je dále nutné naslouchat a respektovat ho: „Je potřeba mít pochopení pro potřeby lidí. Každý z nás se chce cítit důležitý. Tento pocit v zákazníkovi musíme pěstovat.“

Přečtěte si také
7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso

Proč obchodníci ztrácejí své zákazníky? Nižší ceny někde jinde hrají podle Ladislava Špačka roli jen v devíti procentech případů, nevyřizování stížností ve čtrnácti procentech, ale až z dvou třetin za odchodem klienta stojí pocit, že obchodník se o své zákazníky nezajímá. Zejména malé čerpací stanice jsou na trhu v náročné situaci, ale chování personálu může méně výhodné postavení zvrátit: „Dobrá komunikace se zákazníkem překoná všechny konkurenční nevýhody.“

Ladislav Špaček byl hlavní hvězdou kongresu Čerpačka.

Přečtěte si také
Kongres Čerpačka: Jaká bude čerpací stanice budoucnosti?

 

Čerpací stanice musí dobře vypadat, dbejte i na svou pověst

Podstatnou položkou v seznamu pravidel, jak si udržet zákazníka, je i samotné prostředí čerpací stanice. Majitelé či nájemci pump mají podle Ladislava Špačka dbát na čistotu zaměstnanců a interiéru, důležitá je ale například i příjemná vůně v prodejně. „O ekonomickém úspěchu nerozhoduje to, co máte v nabídce, ale jaká kultura vyzařuje navenek,“ je přesvědčený.

Čerpací stanice by neměly podceňovat ani firemní image. „Dobrá pověst je pro podnikání klíčová. Budujeme ji roky a můžeme o ni rychle přijít,“ upozornil. Právě dobrá pověst tvoří až šedesát procent z hodnoty slavných světových značek.

 

Související články:

7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso Kongres Čerpačka: Jaká bude čerpací stanice budoucnosti? Kongres Čerpačka už příští týden! Poradí, jak přitáhnout zákazníky

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.5k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.4k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.1k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.5k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Specializované služby pro provozovatele čerpacích stanic

Získejte zkušené účetní se specializací na obor čerpacích stanic, mějte svoje data vždy online a požívejte mnoha dalších výhod. Víme, že vedení účetnictví čerpacích stanic zahrnuje mnoho neobvyklých účetních případů a transakcí. Naše účetní z daňových kanceláří KODAP dobře znají specifika vašeho oboru a dobře se orientují v konkrétní problematice. Používají jednotnou standardizovanou metodiku vedení […]

Archiv komerčních sdělení

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required