logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • 30. září zavítá na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...
  • Na českém maloobchodním trhu se v posledním roce (23. 5. 2022 až 21. 5. 2023) prodala káva za...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol uskutečnila ve spolupráci s městy Most a...
  • Návrh nové emisní normy Euro 7 bude nakonec výrazně mírnější, než bylo původně navrženo. Shodli...

Panelová diskuse na Čerpačce: Trendem je zážitkové nakupování

11. května 2017
Zpravodajství 0
1251
Panelová diskuse na Čerpačce: Trendem je zážitkové nakupování

Pokud chce majitel či nájemce čerpací stanice držet krok s aktuálními trendy, musí zmodernizovat interiér, nabízet kvalitní kávu i občerstvení a vyškolit personál tak, aby dokázal příjemně a profesionálně prodávat. „Trendem dneška je zážitkové nakupování. Tomu by se nálada na čerpací stanici měla přizpůsobit,“ zdůraznil v panelové diskusi na kongresu Čerpačka Tomáš Mikšovský, projektový manažer programu rozvoje čerpacích stanic společnosti Convenience.cz.

„Zákazník je dnes stále náročnější. Před deseti lety by mu stačila instantní káva z automatu za deset korun, v současnosti je trend úplně opačný. Hlavně městské čerpací stanice mohou zároveň sloužit i jako dobré kavárny,“ podotkl Lukáš Kopecký, fuel category and pricing manager ve společnosti MOL Česká republika. Čerpací stanice MOL vsadily v nabídce občerstvení právě na kávu. „Ta je hlavní, až pak následují bagety či další pekařské produkty,“ konstatoval.

Přečtěte si také
7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso

O tom, že se zásadně mění nároky zákazníka, mluvil i Marek Zouvala, vedoucí odštěpného závodu Benzina, který patří pod koncern Unipetrol RPA: „Pokud se čerpací stanice zákazníkovi nepřizpůsobí, může rovnou zavřít. Konkurence je dnes obrovská.“ Podle Ivy Hanzlové, provozovatelky čerpacích stanic MOL a PR Radotín, chce být zákazník rozmazlovaný a nákup si rád užije. Když mu to pumpa poskytne, bude se tam často vracet.

Přečtěte si také
Kongres Čerpačka: Jaká bude čerpací stanice budoucnosti?

Účastníci panelové diskuse se shodli, že o tom, zda se čerpací stanice stane pro zákazníky příjemným místem, do velké míry rozhoduje obsluhující personál. „Ten může zvýšit tržby až o jeden milion korun ročně,“ řekl Tomáš Mikšovský. Umění komunikovat se zákazníkem vyzdvihl Vladimír Vacek, vedoucí odboru čerpacích stanic EuroOil: „Personál si vychováváme, aby se uměl dobře chovat a zboží aktivně nabízel.“ O úspěchu čerpací stanice na konkurenčním trhu dále rozhodují interiér a exteriér pumpy, výběr vhodného sortimentu či správné uspořádání nabídky.

Související články:

7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso Kongres Čerpačka: Jaká bude čerpací stanice budoucnosti?

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required