
Skupina MOL hledá startupy s inovativními řešeními v oblasti mobility, věrnostního marketingu, maloobchodu, big dat nebo v oblasti dodávek a distribuce. Tříměsíční program lokalizovaný v Budapešti organizuje ve spolupráci s agenturou Design Terminal. Program je zaměřený na startupy, jejichž řešení splňují jeden z cílů Strategie 2030 Skupiny MOL: stát se značkou první volby pro zákazníky na cestách.
Mobilita, věrnostní marketing, maloobchod i big data
Skupina MOL nabízí příležitost startupům, jejichž řešení se v současné době nacházejí v inkubační fázi. Vše se rozjede v lednu a potrvá tři měsíce. Žádosti je možné podávat do 23. října. Program je určen pro všechny startupy, jež jsou připraveny otestovat svá inovativní řešení (prototypy nebo minimálně realizovatelné produkty) v oblasti mobility, věrnostního marketingu, maloobchodu, big data a rovněž doručování balíků a distribučních systémů. Výběrový proces se bude skládat ze dvou fází, nejprve online podání žádosti a poté výběrový kemp, kde bude vybráno čtyři až pět startupů. Ti mohou těžit z desetimilionové mezinárodní klientely a rozsáhlé maloobchodní sítě, k dispozici budou mít výrobní i kancelářské prostory a také odborné vedení i individuální podporu.
Hledají se nápady, které posunou prožitek spotřebitele
Nové návyky spotřebitelů výrazně změnily celá průmyslová odvětví, zejména to, co jsme dosud považovali za maloobchodní prodej paliv. Strategie 2030 Skupiny MOL vychází z předpokladu, že je nutné přehodnotit stávající přístup a inovace jsou jedním ze způsobů, jak lze reagovat na rychle se měnící potřeby spotřebitelů. MOL tak hledá v komunitě startupů nápady, které posunou prožitek spotřebitele na další úroveň.
Více informací o projektu najdete na mol.designterminal.org.