
Co také zaznělo na 5. kongresu Čerpačka? Řeč byla o remodelingu, nabídce kávy, zážitkovém prodeji, profesionálním personálu i nových technologiích, které dokáží majitelům či nájemcům čerpaček výrazně snížit náklady. Několik myšlenek hlavních speakerů panelové diskuse si můžete přečíst u jejich fotografií.

„Investice do remodelingu s důrazem na convenience se vrací do dvou až tří let,“ říká Vladimír Vacek, vedoucí odboru čerpacích stanic, EuroOil/Čepro.

„Pokud se čerpací stanice zákazníkovi nepřizpůsobí, může rovnou zavřít,“ míní Marek Zouvala, vedoucí odštěpného závodu Benzina, který patří pod koncern Unipetrol RPA.

„Zákazník chce být rozmazlován a nákup si rád užije. Když mu v tomto čerpačka vyjde vstříc, aby po nákupu maximálně spokojený odjížděl, zcela jistě se bude vracet,“ věří Iva Hanzlová, provozovatelka čerpacích stanic, MOL a PR Radotín. Lukáš Kopecký, fuel category and pricing manager společnosti MOL Česká republika zase říká: „Segment zrnkové kávy je v centru zájmu zákazníků čerpaček.“

„Moderní technologie mohou snížit provozní náklady až o 30 procent,“ vysvětluje Tomáš Mikšovský, projektový manažer programu zvyšování kvalitativní úrovně a výkonu čerpacích stanic, Convenience.