Čerpací stanice jako poslední místo pro nákup vánočních dárků

Podle průzkumu společnosti OMG Research má zkušenosti s nákupem dárků na poslední chvíli, tedy týden před Vánoci a později, 85 % Čechů. Mezi vysokoškoláky je to dokonce 94 %. Více než polovina z nás už někdy sháněla dárky doslova za pět minut dvanáct – tedy v posledních 48 hodinách před Štědrým dnem.

Právě čerpací stanice jsou místem, kde se řada vánočních nákupů na poslední chvíli může uskutečnit. Patří podle průzkumu OMG Research po nákupních centrech, drobných kamenných prodejnách a vánočních trzích k těm, kde lidé nakupují nejčastěji. Typicky pak vybírají alkohol, sladkosti, k oblíbeným vánočním dárkům ale patří i dálniční známky. Dotazovaní by uvítali širší výběr kosmetiky nebo voucherů na palivo či služby.

Benzina má dárek nejen pro řidiče, ale i pro auta

Benzina například přichystala dárky nejen pro zákazníky, řidiče, ale i pro auto, tedy toho, koho jsou zvyklé obsluhovat čerpačky jako „prvního“. Vánoční překvapení spočívá ve speciální edici Tank Karty Easy s vánočními motivy, kterou lze nabít na libovolnou částku. Vánoční design dává kartě luxusní punc a držitel s ní může na čerpací stanici platit za cokoliv. Navíc s ní ušetří až korunu za litr paliva.

„Občas se stane, že nemáme úplně představu o tom, co koupit svým blízkým k Vánocům. Proto jsme vytvořili tuto dárkovou kartu, která je zároveň hodnotným dárkem pro celou rodinu. Když už se někomu stane, že prostě musí koupit dárek na poslední chvíli na čerpací stanici, chceme, aby mohl darovat něco pěkného, co nebude působit lacině a bude využitelné pro každého,“ vysvětluje Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu Benziny. Pro zákazníky je přichystána akce Natankuj 30 l a vyhraj, ve které Benzina rozdává 300 x plnou nádrž. Na účtence najdou zákazníci až do konce roku unikátní kód, který vyplní do formuláře na webu soutezbenzina.cz.

Mol se zaměřuje na sezónní projekty a podporu věrnostního programu

Mol Česká republika má pro své zákazníky, zapojené do věrnostního programu, přichystanou vánoční akci, postavenou na týdenních nabídkách dárků, např. 3x více bodů za nákup v shopu na čerpací stanici. „Jako poděkování za jejich věrnost jsme pro naše členy programu připravili 4 dárky – na každý týden jeden. Členy věrnostního programu vyzýváme k tomu, aby si rozbalili si svůj dárek, ve kterém do vánoc najdou každý týden jinou zajímavou výhodu, kterou mohou využít se svou zákaznickou kartou na jakékoli čerpací stanici MOL,“ přibližuje Tomáš Pavlík, communication a CSR společnosti Mol Česká republika. Zákazníci mohou celou akci sledovat na webu www.molvanoce.cz.

OMV sází na relax

Společnost OMV rozjela spotřebitelskou akci „Hřejivý wellness s OMV“, která běží od 30.10. až do 7. 1. na vybraných čerpacích stanicích ve spolupráci s platformou iBod. Za natankování a uplatnění iBodů mohou zákazníci získat luxusní osušky značky Bellora nebo produkty značky Imetec za zvýhodněnou cenu a až 72% slevu a zároveň soutěží o tři víkendy v Miláně.

Čerpací stanice jsou obvykle tím posledním místem, kde mohou zákazníci ještě téměř „za pět minut dvanáct“ pořídit vánoční dárek. Jste na to přichystaní?

Přečtěte si:

Víno, pivo, lihoviny: Zákazníci sahají po dražších značkách 

Na impulzní zboží platí aktivní prodej