
Od začátku února 2018 se Pavel Los stal členem globálního týmu Skupiny Shell a bude řídit věrnostní programy sítě čerpacích stanic Shell po celém světě. V nové funkci naváže Pavel Los na svou dosavadní regionální roli, v níž vedl strategii rozvoje věrnostních programů čerpacích stanic Shell ve střední a východní Evropě. Nyní bude zodpovědný za dosažení ambiciózní strategie globálního retailu v oblasti loajalitních programů.
8 trhů a 30 milionů aktivních zákazníků
Ta předpokládá jejich rozšíření na 8 nových trhů po celém světě a dosažení hranice 30 milionů aktivních zákazníků, kteří do nich budou zapojeni. Velkou roli přitom bude hrát pokročilejší digitalizace věrnostních programů a využívání nejmodernějších dostupných technologií pro komunikaci s nejvěrnějšími zákazníky čerpacích
stanic. Cílem je zajištění vysoké atraktivity a konkurenceschopnosti celkové nabídky pro stávající i nové trhy.
Pavel Los bude nadále zastávat funkci předsedy představenstva společnosti Shell Czech Republic, kterou zastává od června roku 2016. V Shellu je od roku 2000 a během svého působení zastával řadu marketingových pozic na lokální, regionální i evropské úrovni.