
Benzina odstartovala novou komunikační kampaň, jejíž cílem je připomenout 60. výročí působení na českém trhu. Kampaň se ale nedívá do minulosti. Jejím hlavním cílem je zdůraznit skutečnost, že Benzina hledí kupředu, že se neustále snaží zkvalitňovat své služby, hledat nová řešení a zavádět nejnovější technologie.
Ústřední slogan kampaně „Společně na cestě vpřed“ vyjadřuje především poděkování zákazníkům. Pro potřeby oslav i komunikace vznikl webový projekt www.benzina60.cz.
Kampaň poběží do konce května a její součástí je kromě POS materiálů na všech čerpacích stanicích také televizní spot o stopáži 35 s (Prima, Nova), online kampaň, rádiový spot, OOH na vybraných plochách a webové stránky benzina60.cz.
Ke konci dubna kampaň doplní velká promoční akce a roadshow na vybraných čerpacích stanicích. Soutěžit se bude například o automobil MINI Countryman a další ceny.
Celou komunikační kampaň připravila agentura Scholz&Friends Praha, produkci tv spotu zajistili Target Pictures.
(TZ)