logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Dodávky ropy z Itálie pokryjí od roku 2025 potřeby České republiky, státní společnost Mero...
  • Prodejny potravin Viva Billa budou zákazníkům k dispozici na desítkách čerpacích stanic OMV na...
  • Skupina Orlen Unipetrol pokračuje v modernizaci a rozvoji své sítě Orlen Benzina. Jedním ze...
  • Ceny nafty v posledních týdnech ještě zrychlily pokles a tankovat se dá i za méně než 30 Kč/l....

Kongres Čerpačka: Mycí linka či samoobslužný mycí box pomohou zvýšit tržby

23. května 2018
Zpravodajství 0
1417
Kongres Čerpačka: Mycí linka či samoobslužný mycí box pomohou zvýšit tržby

Zaostřete na mycí linku, představuje potenciál zvýšení tržeb na čerpací stanici. V současnosti tvoří mytí aut v mycích linkách jen 3,5 procenta z celkových prodejů na pumpách. Linky jsou vytížené jen z 22 procent. „Je zde velký prostor pro navýšení,“ uvedl na kongresu Čerpačka Lubomír Molnár, jednatel společnosti WashTec Cz.

Průměrné auto navštíví mycí linku 3,4krát ročně. Ta auta, co takové mytí skutečně absolvují, zajíždějí do myčky sedmkrát za rok. Ročně umyje jedna linka osm tisíc vozidel a průměrná cena za jedno použití je 165 korun.

Aby zákazník zvolil mycí linku, je potřeba jej upoutat. „Je dobré působit na emoce. Využít LED osvětlení, pěnový efekt, parfémovanou autokosmetiku, oscilující vysokotlaké mytí či působivý design,“ přiblížil Lubomír Molnár (na foto vpravo). Prostor, ve kterém se auta myjí, je vhodné využít pro prezentaci samotné linky i ostatních služeb či výrobků nabízených na čerpací stanici. Majitelé či provozovatelé pump by mohli zvážit i zavedení předplatného na mytí aut.

Alternativou k portálové mycí lince jsou samoobslužné mycí boxy, kde si řidič auto umyje sám. Tento způsob je v Česku stále oblíbenějším, přičemž se stále více přechází na bezkontaktní mytí. Ve srovnání s mycí linkou je nižší nákladovost na provoz, výhodou je i non-stop režim. „Pro zákazníky je navíc návykové, když mají možnost umýt si auto sami. Odpočinou si u toho,“ konstatoval Jaromír Puškáč (na foto vlevo), key account manager průmyslových divizí ve společnosti AutoMax Group.

Samoobslužné mycí boxy představují podle slov Jaromíra Puškáče možnost navýšení obratu v shopu čerpací stanice až o patnáct procent, a to především v segmentu autokosmetiky a příslušenství, kávy a občerstvení.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.5k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.4k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.1k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.5k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Specializované služby pro provozovatele čerpacích stanic

Získejte zkušené účetní se specializací na obor čerpacích stanic, mějte svoje data vždy online a požívejte mnoha dalších výhod. Víme, že vedení účetnictví čerpacích stanic zahrnuje mnoho neobvyklých účetních případů a transakcí. Naše účetní z daňových kanceláří KODAP dobře znají specifika vašeho oboru a dobře se orientují v konkrétní problematice. Používají jednotnou standardizovanou metodiku vedení […]

Archiv komerčních sdělení

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required