logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • 30. září zavítá na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...
  • Na českém maloobchodním trhu se v posledním roce (23. 5. 2022 až 21. 5. 2023) prodala káva za...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol uskutečnila ve spolupráci s městy Most a...
  • Návrh nové emisní normy Euro 7 bude nakonec výrazně mírnější, než bylo původně navrženo. Shodli...

Prodej občerstvení vzrostl v síti Benzina o stovky procent

7. června 2018
Zpravodajství 0
2492
Prodej občerstvení vzrostl v síti Benzina o stovky procent

Benzina slaví výročí 60 let od svého založení. Na trhu působí již od roku 1958 a během posledních let zaznamenala razantní pokrok. Od roku 2012 zmodernizovala podstatnou část svých čerpacích stanic, rozšířila své služby, zavedla nový koncept občerstvení Stop Café a představila nová paliva EFECTA. Tyto investice o celkové výši 2,5 miliard Kč výrazně přispěly k tomu, že Benzina je dnes lídrem českého trhu a také moderní a mezi řidiči nejoblíbenější značkou.

Za posledních pět let Benzina každoročně zvyšovala počet čerpacích stanic a objem celkové výtoče. Také díky nedávnému převzetí 60 čerpacích stanic od společnosti OMV, které Benzina realizovala během minulého a letošního roku, navýšila svůj tržní podíl z 15 % v roce 2014 na aktuálních 21,6 %. Ke zvýšení tržního podílu přispěla také modernizace celé sítě, zavedení nových paliv EFECTA a důraz na rozšiřování nabídky nepalivových produktů včetně gastro konceptu Stop Cafe.

Přečtěte si také
Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice

Podle průzkumu realizovaného společností GfK je Benzina nejznámější a nejoblíbenější značkou čerpacích stanic v Česku. Znalost této značky dosahuje 96 %. Úspěšnost Benziny potvrzují i ukazatele její provozní výkonnosti. Objem prodaných paliv dokázala Benzina navýšit od roku 2012 o 86 %. Prodej nepalivových produktů vzrostl o 61 %. Výrazný nárůst zaznamenala Benzina v oblasti prodeje občerstvení, a to o 294 % od roku 2012. Hrubý provozní zisk se Benzině podařilo od roku 2012 zvýšit o 196 % na úroveň 1,4 miliardy Kč v roce 2017.

Benzina vedle průběžné modernizace své sítě a rozšiřování občerstvovacího konceptu Stop Cafe sází na další novinky. „Uvedli jsme nová paliva EFECTA a rozšířili nabídku olejů o značku Platinum. Nyní připravujeme spuštění mobilní platformy, která bude zahrnovat vedle věrnostního programu také mobilní platby za čerpání paliv, nákup produktů či používání myčky,“ vyjmenoval Tomasz Wiatrak, místopředseda představenstva skupiny Unipetrol zodpovědný za maloobchod, a dodal: „Brzy také zákazníkům představíme komplexní řešení nákupu pohonných hmot pro firemní klientelu.“

Přečtěte si také
Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

„Jsme jasným lídrem trhu a naše postavení každým rokem posilujeme. V minulém roce jsme poprvé překonali hranici jedné miliardy Kč provozního zisku a i letošní první čtvrtletí roku patřilo mezi nejúspěšnější,“uzavřel Marek Zouvala, ředitel odštěpného závodu Benzina skupiny Unipetrol.

Zleva: Marek Zouvala, ředitel odštěpného závodu Benzina, Agnieszka Bobrukiewicz, ředitelka marketingu a Tomasz Wiatrak, místopředseda představenstva skupiny Unipetrol zodpovědný za maloobchod.

 

 

Související články:

Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required