logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Rozvoj nových prodejních kanálů je strategií, do které se Billa letos pořádně opřela. Spustila...
  • Kategorie: Pet food Produkt: PrimaCat Classic kapsičky pro kastrované kočky Nové kapsičky...
  • Kategorie: Slané pochutiny Produkt: Pečené a křupavé snacky od slona! Slon Manolo přináší...
  • 30. září zavítal na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...

Je lepší spolupráce s potravinovým řetězcem nebo běžný koncept shopu?

27. června 2018
Data 0
1046
Je lepší spolupráce s potravinovým řetězcem nebo běžný koncept shopu?

Ačkoli se data týkají rakouského trhu, lecos může být inspirací i pro náš trh. Podle údajů společnosti eurodata je aktuálně v Rakousku 2 685 čerpacích stanic, z nichž přibližně 1 600 disponuje shopem. Ten je pod značkou některého z maloobchodních řetězců provozován přibližně na 300 čerpacích stanic. Jak se jednotlivým konceptům daří?

O 20 % vzrostl mezi lety 2014-2017 zisk na rakouských čerpacích stanicích, které spolupracují s potravinovým řetězcem

Přečtěte si také
ČOI: Kontroly pohonných hmot v roce 2021 odhalily zhoršení u LPG

O 10 % vzrostl mezi lety 2014-2017 zisk na rakouských čerpacích stanicích s běžným konceptem shopu

Dle výsledků analýzy společnosti eurodata vzrostl mezi lety 2014 – 2017 na čerpacích stanicích, které spolupracují s potravinovým řetězcem, obrat v shopu o 17 %, zatímco na čerpacích stanicích s běžným shopem „pouze“ o 12 %. I přes vyšší náklady související se spoluprací s potravinovým řetězcem (především personální náklady) se zvýšil na těchto čerpacích stanicích také dosažený zisk, a to průměrně o 20 %. Což je dvakrát vyšší nárůst, než kterého dosáhly ostatní sledované čerpací stanice.

Přečtěte si také
7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso

Za tento skvělý výsledek je spoluzodpovědná m.j. také skutečnost, že pravděpodobně díky nasbíraným zkušenostem klesaly na těchto čerpacích stanicích rok od roku manka a škody (např. prošlé zboží apod.), za sledované období to bylo celkem o více než 10 %.

Zdroj: eurodata – průměr všech čerpacích stanic zahrnutých do systému edtas 

Související články:

ČOI: Kontroly pohonných hmot v roce 2021 odhalily zhoršení u LPG 7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso Vybavení shopu na čerpacích stanicích by mělo mít osobitou tvář

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required