V pražském obchodním centru Arkády Pankrác představila v srpnu svůj občerstvovací koncept Fresh Corner síť čerpacích stanic MOL. Fresh Corner s pořadovým číslem 125, postavený na kvalitní kávě a rychlém občerstvení, je tak první pobočkou mimo tradiční umístění na čerpacích stanicích. MOL, který je se svými 306 stanicemi druhým největším provozovatelem čerpacích stanic u nás, se k expanzi svého občerstvovacího konceptu do obchodních center odhodlal jako první na trhu.
„Do konce roku plánujeme v Praze otevřít další pobočku Fresh Corner mimo naši běžnou prodejní síť. Pokračujeme také v našem závazku zavést občerstvovací koncept na všech stanicích MOL do roku 2019 a následně do roku 2020 i na většině původních stanic Pap Oil, které se v současnosti barví dozelena,” uvedl Tomáš Lux, Retail Manager MOL Česká republika.
Zákazníci najdou Fresh Corner v Arkádách v patře -1, v blízkosti hypermarketu Albert. Prodejní kiosek ve stylu „coffee to go“ nabídne část ze sortimentu, který je jinak zákazníkům známý z čerpacích stanic. Nabídce dominuje kvalitní zrnková káva Fresh Corner, která je připravována ve špičkovém samoobslužném kávovaru. Nabídka zahrnuje výběr sladkého pečiva, doplněný oblíbeným hot-dogem. Svou kávu si mohou zákazníci vzít s sebou nebo si ji v klidu vychutnat při posezení u kioskového baru. Koncept je určen pro zákazníky, kteří při nákupech nebo cestě do práce hledá kvalitní kávu a rychlé občerstvení. „I na této pobočce platí výhody MOL zákaznického programu a zákazníci si tak mohou uplatnit své body ze zákaznické karty na kávu či jiné produkty,” doplnil Ivo Velíšek, Retail Shop Sales Manager MOL Česká republika.
(TZ)
Tomáš Lux: Vždycky, když si myslíte, že jste první, je to špatně