logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahájily nový formát spolupráce – obchody VIVA...
  • Britská energetická společnost Shell v Číně otevřela svou největší dobíjecí stanici pro...
  • Společnost Čepro slavnostně položila základní kámen pro výstavbu šesti nadzemních...
  • Zdražování pohonných hmot v tuzemsku neskončilo, litr benzinu už stojí přes 40 korun. Natural 95...

MOL Česká republika: Česko vede v maržích v doplňkovém prodeji

19. září 2018
Zpravodajství 0
2522
MOL Česká republika: Česko vede v maržích v doplňkovém prodeji

Síť čerpacích stanic MOL v srpnu představila v obchodním centru Arkády Pankrác první kiosek svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo dopravní tahy. Víra v sílu značky a širokou zákldnu zákazníků povede k další expanzi do prostředí nákupních center. Nyní je koncept Fresh Corner na 136 čerpacích stanicích po celé ČR (z celkového počtu 306 stanic). V rámci celé Skupiny  MOL jich je na trhu šest stovek. Tím v 600. v pořadí byl právě před několika dny Fresh Corner v Ostravě (Plzeňská).  Na svých čerpacích stanicích prodá MOL podle Ivo Velíška, retail shop sales managera společnosti MOL Česká republika milion káv měsíčně, dominuje ta kvalitní zrnková.

Přečtěte si také
Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice

Česko vede v maržích v doplňkovém prodeji

„Od roku 2015 jsme ušli dlouhý kus cesty. Důsledně naplňujeme strategii Skupiny MOL s důrazem na modernizaci sítě a posilování non-fuel segmentu, především expanzi konceptu Fresh Corner. Doplňkový prodej dnes na našich stanicích v Česku tvoří okolo 40 % marže, což je nejvíc ve Skupině MOL,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika. „Zavázali jsme se vybudovat do roku 2020 Fresh Corner na většině z našich 306 stanic, včetně 108 dosud modrých stanic Pap Oil. Do dnešního dne bylo do zelené převlečeno již 12 čerpacích stanic Pap Oil.  Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14 modrých stanic. Ty ostatní čeká v rámci strategie jedné značky rebranding do jednotného standardu MOL v průběhu roku 2020, stejně jako tomu bylo v minulosti se stanicemi Agip, Slovnaft a Lukoil,“ doplňuje Austen.

Tváří podzimní kampaně Fresh Corneru je Marta Jandová

Pro Fresh Corner, který byl v Česku otevřen poprvé na vyškovské čerpací stanici v červenci 2015, je rok 2018 rokem milníků. „V květnu tohoto roku jsme otevřeli jubilejní stý Fresh Corner v pražském Podolí. Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se v srpnu poprvé objevil mimo čerpací stanici – jako kiosek na pražských Arkádách,“ vypočítává Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v Česku jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního „městského“ Fresh Corneru nyní v září navázal maďarský MOL v Budapešti.

Koncept Fresh Corner stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. „Napříč sítí nabízíme nadstandardní servis, který naši zákazníci očekávají od silné prémiové značky. Mohou se u nás spolehnout na srovnatelnou vysokou kvalitu, ať už navštíví Fresh Corner kdekoliv. Naší věrnou zákaznicí je i nová tvář podzimní kampaně Fresh Corner, zpěvačka Marta Jandová, která díky své profesi hodně cestuje a prostředí čerpacích stanic je jí blízké,“ dodává Lux.

Přečtěte si také
Ivo Velíšek odchází z MOL Česká republika řídit firmu DoDo

Soutěž: Káva do konce roku zdarma

„V nabídce občerstvení nesmí samozřejmě chybět nejoblíbenější produkt českých Fresh Cornerů − hot dog. Nabízíme také speciální akce, v současnosti třeba zelený donut s jablečnou příchutí, který dostane zákazník ke kávě zdarma,” doplňuje Ivo Velíšek. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL, za každý nákup zde sbírají 5 x více bodů než na čerpací stanici. Koupí kávy ve Fresh Corner na Arkádách se mohou zákazníci také zapojit do soutěže o jednu kávu každý den zdarma do konce roku 2018. Soutěž probíhá na sociálních médiích od 19. do 21. září.

Ostravská čerpací stanice po rekonstrukci nabízí plnohodnotný servis konceptu Fresh Corner.

 

Související články:

Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice Ivo Velíšek odchází z MOL Česká republika řídit firmu DoDo Až do konce podzimu mohou zákazníci MOL vyzkoušet závodní benzín

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required