Síť čerpacích stanic MOL v srpnu představila v obchodním centru Arkády Pankrác první kiosek svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo dopravní tahy. Víra v sílu značky a širokou zákldnu zákazníků povede k další expanzi do prostředí nákupních center. Nyní je koncept Fresh Corner na 136 čerpacích stanicích po celé ČR (z celkového počtu 306 stanic). V rámci celé Skupiny MOL jich je na trhu šest stovek. Tím v 600. v pořadí byl právě před několika dny Fresh Corner v Ostravě (Plzeňská). Na svých čerpacích stanicích prodá MOL podle Ivo Velíška, retail shop sales managera společnosti MOL Česká republika milion káv měsíčně, dominuje ta kvalitní zrnková.
Česko vede v maržích v doplňkovém prodeji
„Od roku 2015 jsme ušli dlouhý kus cesty. Důsledně naplňujeme strategii Skupiny MOL s důrazem na modernizaci sítě a posilování non-fuel segmentu, především expanzi konceptu Fresh Corner. Doplňkový prodej dnes na našich stanicích v Česku tvoří okolo 40 % marže, což je nejvíc ve Skupině MOL,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika. „Zavázali jsme se vybudovat do roku 2020 Fresh Corner na většině z našich 306 stanic, včetně 108 dosud modrých stanic Pap Oil. Do dnešního dne bylo do zelené převlečeno již 12 čerpacích stanic Pap Oil. Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14 modrých stanic. Ty ostatní čeká v rámci strategie jedné značky rebranding do jednotného standardu MOL v průběhu roku 2020, stejně jako tomu bylo v minulosti se stanicemi Agip, Slovnaft a Lukoil,“ doplňuje Austen.
Tváří podzimní kampaně Fresh Corneru je Marta Jandová
Pro Fresh Corner, který byl v Česku otevřen poprvé na vyškovské čerpací stanici v červenci 2015, je rok 2018 rokem milníků. „V květnu tohoto roku jsme otevřeli jubilejní stý Fresh Corner v pražském Podolí. Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se v srpnu poprvé objevil mimo čerpací stanici – jako kiosek na pražských Arkádách,“ vypočítává Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v Česku jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního „městského“ Fresh Corneru nyní v září navázal maďarský MOL v Budapešti.
Koncept Fresh Corner stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. „Napříč sítí nabízíme nadstandardní servis, který naši zákazníci očekávají od silné prémiové značky. Mohou se u nás spolehnout na srovnatelnou vysokou kvalitu, ať už navštíví Fresh Corner kdekoliv. Naší věrnou zákaznicí je i nová tvář podzimní kampaně Fresh Corner, zpěvačka Marta Jandová, která díky své profesi hodně cestuje a prostředí čerpacích stanic je jí blízké,“ dodává Lux.
Soutěž: Káva do konce roku zdarma
„V nabídce občerstvení nesmí samozřejmě chybět nejoblíbenější produkt českých Fresh Cornerů − hot dog. Nabízíme také speciální akce, v současnosti třeba zelený donut s jablečnou příchutí, který dostane zákazník ke kávě zdarma,” doplňuje Ivo Velíšek. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL, za každý nákup zde sbírají 5 x více bodů než na čerpací stanici. Koupí kávy ve Fresh Corner na Arkádách se mohou zákazníci také zapojit do soutěže o jednu kávu každý den zdarma do konce roku 2018. Soutěž probíhá na sociálních médiích od 19. do 21. září.