Philip Morris ČR kupuje hybridní vozy Toyota Auris pro tým Iqos

Lídr na trhu tabákových výrobků, společnost Philip Morris ČR, spojil svůj nový směr „budoucnosti bez kouře“ s podporou hybridních vozů. Pro tým, který na českém trhu šíří přednosti výrobků se sníženým rizikem, tedy technologii založenou na zahřívání, ne spalování tabáku, zakoupila jedenáct vozů Toyota Auris s hybridním pohonem. Hybridní auta a bezdýmné výrobky k sobě podle obou společností dobře pasují – potvrzují to i data z výzkumu agentury Ipsos na téma vztah spotřebitelů k automobilům a tabáku. Vyplynulo z něj, že vůz užívaný kuřákem ztrácí svou hodnotu rychleji a spotřebitelé by rádi ekologičtější formy pohonu. Spojení tak velmi dobře zapadá do marketingu obou společností. 

Výběr vozů Toyota s hybridním pohonem nebyl podle zástupců obou společností dílem náhody. Při jízdě ve městě a příměstských oblastech se tyto modely pohybují až polovinu času v bezemisním režimu a jsou tak šetrnější k životnímu prostředí. Podobně je na tom i zařízení IQOS, u něhož nedochází ke spalování tabáku, ale pouze k jeho nahřívání. IQOS tak produkuje v průměru o 90-95 % méně škodlivých látek ve srovnání s cigaretou, a díky partnerství s Toyotou Auris během tří let provozu automobilů unikne do ovzduší o 19 tun emisí CO2 méně, než v případě provozu stejné flotily s dieselovým motorem.

„Vizí naší společnosti je budoucnost bez kouře. Proto jsme pro naši firemní flotilu zvolili vozy Toyota Auris s hybridním pohonem. Ty mají se zařízením IQOS společného jmenovatele – opouštějí tradiční model spalování a sází na špičkové moderní technologie,“ říká István Borus, obchodní ředitel společnosti Philip Morris ČR a.s.

„Naším dlouhodobým cílem je radikální snížení množství emitovaných výfukových plynů až o 90 procent. Budoucnost proto vidíme ve vozech s hybridním pohonem,“ říká obchodní ředitel Toyoty Jiří Maláček a dodává: „Právě paralela mezi hybridní technologií vozů Toyota a zařízením IQOS, které tabák jen nahřívá a nevypouští zplodiny do plic kuřáka ani ovzduší, nás na naší spolupráci nejvíce baví.“

Auta po kuřácích rychleji ztrácejí na ceně

Více než polovina oslovených respondentů uvedla, že by si vůz po kuřákovi nekoupila – 19 % dotázaných rozhodně ne, dalších 33 % spíše ne. Pozitivní pro budoucnost hybridních vozů je zájem spotřebitelů o ekologičtější formy pohonu. Téměř třetina respondentů (29 %) by v případě dostatku finančních prostředků ráda zvolila nový vůz s hybridním nebo plně elektrickým pohonem. 42 % dotázaných by zvolilo benzínový motor, 20 % pak motor naftový. V součtu 9 % spotřebitelů by volilo pohon na LPG nebo CNG.

(Philip Morris ČR, JH) 

 

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail