logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Česká síť čerpacích stanic Eurobit zmodernizovala provozovnu v Trhové Kamenici a zákazníkům...
  • Skupina Orlen Unipetrol od začátku prosince letošního roku používá ve svých marketingových a...
  • Další krok na cestě od ruského plynu je tu, ve spolupráci s vládou zasmluvnila Skupina ČEZ...
  • Společnost Čepro, která vlastní síť čerpacích stanic EuroOil, usiluje o převzetí sítě RobinOil....

OMV nabízí porcelánové hrnky s první kávou zdarma

17. října 2018
Zpravodajství 0
3704
OMV nabízí porcelánové hrnky s první kávou zdarma

Už od začátku října si mohou zákazníci na čerpacích stanicích OMV VIVA vychutnat kávu z opakovaně použitelných porcelánových hrnků namísto jednorázových papírových šálků. Používání nových hrnků přispívá k ochraně životního prostředí a první kávu do nich získají zákazníci zdarma.

Podle údajů Evropské unie se jen z obalů vyprodukuje v Evropě každoročně téměř 35 milionů tun papírového odpadu. Návštěvníci kaváren OMV VIVA mohou nyní přispět k ochraně životního prostředí zakoupením opětovně použitelného hrnku na kávu. Speciální porcelánové hrnky, které jsou od října k dostání v objemu 0,4 l, jsou designovány v souladu se značkou VIVA. Ekologicky šetrné porcelánové hrnky lze nyní zakoupit na všech čerpacích stanicích OMV VIVA v České republice. Těm, kteří si na čerpacích stanicích OMV zakoupí porcelánový hrnek, bude věnována první káva zdarma.

Přečtěte si také
Společnosti OMV a Billa na Slovensku představily koncept OMV Viva Billa

„Pro řadu našich zákazníků je kromě jedinečné chuti kávy velmi důležitá také ochrana životního prostředí a často si chtějí odnést svůj oblíbený nápoj s sebou,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Czech Republic. „V souladu s příslibem naší značky We Care More si zákazníci mohou nyní vychutnat naši vysoce kvalitní kávu a současně přispět díky použití porcelánových hrnků ke snížení zátěže na životní prostředí.“

(Svetbaleni.cz)

MOL ČR: Muži pijí kávu na místě, ženy si ji berou s sebou

Související články:

Společnosti OMV a Billa na Slovensku představily koncept OMV Viva Billa OMV podpořila kampaní novou věrnostní aplikaci OMV MyStation

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 8k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.7k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • Nejdůvěryhodnější značkou roku 2022 jsou čerpací stanice Tank Ono 5.3k views | posted on 11. listopadu 2022

Komerční sdělení

Bio limonády Bohemsca, nápoje, které osvěží nejen řidiče

Stále více spotřebitelů sleduje nové trendy ve výživě a zaměřuje se na zdravý životní styl. Nejedná se jen o příslušníky mladší generace, ale velká část dnešních spotřebitelů pečlivě sleduje složení výrobků a není tomu jinak ani na cestách. Vhodný nápoj pro osvěžení na čerpacích stanicích hledají nejen řidiči. Zdravou a chuťově neodolatelnou alternativu je třeba […]

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec BILLA zahajují nový formát spolupráce v ČR

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec BILLA zahajují nový formát spolupráce v České republice. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchody VIVA BILLA. První obchody otevřeli oba partneři na čerpací stanici „Strakonická“ u pražské Chuchle, následovalo otevření na čerpací stanici Praha, Argentinská. Do konce letošního roku přibydou v Česku další dvě. Sortiment VIVA […]

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required