logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Kategorie: Pet food Produkt: PrimaCat Classic kapsičky pro kastrované kočky Nové kapsičky...
  • Kategorie: Slané pochutiny Produkt: Pečené a křupavé snacky od slona! Slon Manolo přináší...
  • 30. září zavítá na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...
  • Na českém maloobchodním trhu se v posledním roce (23. 5. 2022 až 21. 5. 2023) prodala káva za...

Benzina obhájila prvenství z loňského roku, je Nejdůvěryhodnější značkou

9. listopadu 2018
Zpravodajství 0
1860
Benzina obhájila prvenství z loňského roku, je Nejdůvěryhodnější značkou

Stejně jako v loňském roce i letos obhájila společnost Benzina titul Nejdůvěryhodnější značky roku v marketingovém programu Důvěryhodné značky. Ocenění získala v jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen.

Ve druhé polovině září se do ni zapojilo 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

„Ocenění nás těší, je to pro nás znak toho, že tu práci děláme dobře, protože ze značky tradiční děláme značku moderní, která trendy nejen sleduje, ale i určuje,“ říká k ocenění Pavel Kaidl, vedoucí odboru externí komunikace společnosti Unipetrol. Zmínil také, že Benzina investuje do svých zaměstnanců, kteří pak na čerpačkách komunikují s lidmi. „Oni jsou těmi, kteří zákazníky dělají šťastnými,“ doplňuje.

Ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku pro Čerpací stanice převzal pro značku Benzina Pavel Kaidl, vedoucí odboru externí komunikace společnosti Unipetrol (druhý zprava).

 

 

Benzina – z legendy se stala „cool“ značka 

Objem prodaných paliv dokázala Benzina navýšit od roku 2012 o 86 %, objem prodaného občerstvení dokonce o 294 %. Hrubý provozní zisk se Benzině podařilo od roku 2012 zvýšit o 196 % na úroveň 1,4 miliardy Kč v roce 2017. „Naše budoucnost je v rukou nastupující generace. Podle průzkumů zná značku s legendárním koníkem téměř každý, nicméně z podstaty žít nelze. Mít dobré produkty a služby již dnes nestačí. Dorůstá nová generace hojně využívající sociální média, uvyklá digitalizovanému světu a očekávající osobitý styl a příběh i od čerpacích stanic,“ řekl Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina skupiny Unipetrol, a dodal: „Hodně se věnujeme péči o vlastní identitu. Snažíme se být cool, jsme aktivní na sociálních sítích, ke komunikaci se zákazníky využíváme nejmodernější způsoby. Zároveň ale zůstáváme uvěřitelní a důvěryhodní. Z našich interních průzkumů i z aktuálně obhájeného ocenění víme, že jdeme správnou cestou.“ Za posledních pět let se stal z Benziny opravdový lídr trhu, který přichází s novými trendy a určuje směr. Svůj tržní podíl navýšila z 15 % v roce 2014 na 23 % v roce letošním. Modernizovala všechny své stanice, zavedla nová paliva EFECTA a rychle rozšiřuje nabídku nepalivových produktů včetně své sítě občerstvení Stop Cafe. Tato bistra jsou dostupná již na 250 stanicích z celkového počtu 406 čerpacích stanic.

Občerstvení byla trefa do černého

Právě v oblasti prodeje občerstvení zaznamenala Benzina nejvýraznější nárůst, a to o 294 % od roku 2012. „Nejsme pouhým prodejcem paliv. Zákazníkům nabízíme široký sortiment doplňkového prodeje a občerstvení s důrazem na kvalitu a zdravý životní styl. Od speciálně mixované fair-trade kávy až po pestrou nabídku občerstvení, která respektuje tradiční české chutě a odráží mezinárodní trendy,“ dodal Filip Balcárek, ředitel pro obchod a občerstvení sítě čerpacích stanic Benzina skupiny Unipetrol.

Hlavním cílem letošního a příštího roku je spuštění a postupné rozšiřování digitální platformy. „K již spuštěným mobilním platbám za tankování a mytí brzy přidáme rozšířené možnosti správy individuálních i firemních karet a bonusový systém,“ odkryl plány Marek Zouvala a dodal: „Pokračujeme také ve výstavbě rychlonabíjecích stojanů, kterých chceme mít příští rok již desítky. Pracujeme také na přípravě instalace prvních stojanů na vodík. Ty zprovozníme na našich čerpacích stanicích v Litvínově, Praze a Brně.“

Češi jsou značkám věrní 

Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Nebylo tedy moc velkým překvapením, že u téměř dvou třetin kategorií nedošlo k výraznější obměně vítězů, prvenství jich letos z celkového počtu obhájilo 39. I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám, a to ve více než polovině případů. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo.

(Důvěryhodné značky)

Benzina ocenila své partnery

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required