
Benzina, která nedávno oznámila vstup na slovenský trh, zahájila svůj návrat do sousední země oficiálním partnerstvím Mistrovství světa v ledním hokeji 2019. Hokejový šampionát bude rovněž ústředním tématem marketingové kampaně Benziny na Slovensku. Cílem kampaně je podpořit povědomí o značce Benzina, která se po patnácti letech vrací zpět na slovenský trh. Těžit z toho budou i Češi.
Svou první čerpací stanici na Slovensku plánuje Benzina otevřít v Malackách blízko slovensko-českých hranic na jaře letošního roku. Následnou expanzi chce provést zejména spoluprací s menšími provozovateli čerpacích stanic a je otevřena i akvizicím větších řetězců.
„Slovenský trh je pro naše maloobchodní aktivity přirozeným prostorem. K dosavadnímu velkoobchodnímu prodeji paliv na Slovensku tak nyní přidáváme i maloobchodní prodej pohonných hmot na čerpacích stanicích, které ponesou logo Benzina,“ říká Tomasz Wiatrak, místopředseda představenstva zodpovědný za maloobchodní aktivity společnosti Unipetrol, do jejíž skupiny Benzina spadá.
Těžit z toho budou i Češi
V rámci oficiálního partnerství Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 povede Benzina v České republice i na Slovensku marketingovou kampaň, jejíž součástí je soutěž s názvem Natankuj 30 l a vyhraj na www.soutezbenzina.cz. Motoristé tak budou soutěžit o exkluzívní lístky na hokejové zápasy českých a slovenských hokejových týmů a o věcné ceny s motivy 2019 IIHF MS, jako jsou dresy, čepice nebo trička. Benzina byla již historicky Oficiálním partnerem hokejového šampionátu pořádaného v Praze v roce 2015.
„Jsme přesvědčeni, že se staneme jedním z významných hráčů na slovenském trhu. Abychom toho dosáhli, chceme posílit povědomí o značce Benzina na Slovensku. Protože je lední hokej extrémně populární v obou zemích, a máme už skvělou zkušenost s partnerstvím k hokejovému šampionátu v Praze před čtyřmi lety, chceme nabídnout benefity z této spolupráce i zákazníkům na Slovensku. Vášeň pro hokej naše země spojuje a my uděláme vše proto, aby pro naše země byla brzy opět společná i značka Benzina,“ říká Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina.
„Těší nás, že kromě zahraničních firem budeme moci během hokejového šampionátu na Slovensku propagovat i významnou českou společnost, navíc ve chvíli, kdy se rozhodla vstoupit na slovenský trh,“ říká Vladimír Janček, ředitel marketingu organizačního výboru 2019 IIHF MS v ledním hokeji.
In-store, radiové spoty, soc. sítě i outdoor
Partnerství s hokejovým šampionátem Benzina podpoří komunikací přímo na svých čerpacích stanicích a rádiovými spoty, následovaná outdoorovou kampaní a komunikací na sociálních sítích, především Facebooku, YouTube, Twitteru, Instagramu a LinkedIn. V dubnu rovněž spustí nové webové stránky ve slovenštině.