logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Rozvoj nových prodejních kanálů je strategií, do které se Billa letos pořádně opřela. Spustila...
  • Kategorie: Pet food Produkt: PrimaCat Classic kapsičky pro kastrované kočky Nové kapsičky...
  • Kategorie: Slané pochutiny Produkt: Pečené a křupavé snacky od slona! Slon Manolo přináší...
  • 30. září zavítal na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...

Průzkum Shell: Každý druhý řidič zažil defekt pneumatiky, problémy řeší svépomocí

27. února 2019
Zpravodajství 0
1023
Průzkum Shell: Každý druhý řidič zažil defekt pneumatiky, problémy řeší svépomocí

Více než dvě třetiny řidičů zažily v posledních pěti letech technický problém, který jim zabránil v další jízdě. Každého druhého řidiče postihl defekt pneumatiky, více než 70 % šoférů se potýkalo s vybitou baterií. Třetině již také za jízdy došlo palivo.

Zkušenost s defektem zabraňujícím další jízdě má většina řidičů a společnost Shell Czech Republic zjišťovala, jakým způsobem lidé tyto problémy řeší. V rámci představení inovovaného věrnostního
programu Shell ClubSmart si nechala vypracovat výzkum, který se zaměřil na přístup řidičů k řešení častých problémů, které je na cestách potkávají – defektu pneumatiky, natankování špatného paliva,
došlého paliva a vybité baterie. Průzkumu se zúčastnilo 374 českých řidičů a byl realizován ve 4. čtvrtletí uplynulého roku.

Nejčastější problém: vybitá baterie

Nejčastějším problémem, který postihl téměř tři čtvrtiny dotázaných, byla vybitá baterie. Tuto situaci řidiči řešili nejčastěji sami nebo za pomoci známého či kolemjdoucího. Naopak nejméně častou krizovou
situací bylo natankování špatného paliva, které zažilo pouhých 8 % dotázaných. Pokud se jim podařilo palivo zaměnit, nejčastěji volali známému, do svého servisu, případně žádali o pomoc obsluhu čerpací
stanice, kde k natankování nesprávného paliva došlo. Poměrně běžnou situací je pro řidiče defekt pneumatiky, který v posledních pěti letech zažila nejméně jednou polovina dotázaných, téměř 90 % řidičů
také zná alespoň teoreticky postup výměny kola u svého vozu.

Čeští řidiči jsou dosud zvyklí řešit problémy na cestách svépomocí. Nadpoloviční většina dotázaných si sama v minulosti vyměnila poškozené kolo, třetina pak osobně řešila případ, kdy jim v průběhu cesty
došlo palivo. Velmi často řidiči využívali pomoci svých známých. V případě defektu pneumatiky se na známého obrátila necelá desetina dotázaných řidičů, ale také téměř polovina řidiček. U dalších typů
defektů byl poměr v rámci pohlaví mnohem vyrovnanější – například vybitou baterii řešilo s pomocí známého nebo kolemjdoucího 30 % mužů a 39 % žen. Asistenční služby využívala u všech typů defektů
pouze menšina dotazovaných.

Asistenční služby motoristům v rámci věrnostního programu

Shell nabízí členům věrnostního programu Shell ClubSmart využití asistenčních služeb ve spolupráci s partnerem Allianz Assistance, kde podmínkou pro jejich využití je získání alespoň jednoho věrnostního Shell ClubSmart bodu v uplynulém měsíci a registraci v rámci Shell ClubSmart Online. Pravidelní návštěvníci čerpacích stanic Shell tak nemusí uzavírat smlouvu s poskytovatelem asistenčních služeb či je využívat v rámci pojištění jejich vozu, stačí pouze sbírat body ve věrnostním programu a být registrován v Shell ClubSmart Online. Poskytované služby zahrnují pomoc při vybité baterii, opravu poškozené pneumatiky, odčerpání špatného paliva a dovoz paliva, pokud řidičům dojde. Po změně legislativy v oblasti povinné výbavy navíc asistence opravy poškozené pneumatiky stačí v případě, že řidič nemá ve voze rezervu nebo lepící sadu.

Od spuštění této novinky na podzim loňského roku jí už využili desítky řidičů a řidiček a nejčastějším důvodem pro zavolání asistence byla záměna paliva následovaná defektem pneumatiky. „Z prvních čísel o využití asistenčních služeb vidíme, že jsme našim zákazníkům nabídli praktický benefit, který členové programu Shell ClubSmart aktivně využívají. Mezi věrnostními programy čerpacích stanic se jedná o unikátní nabídku a naši zákazníci to oceňují,“ vysvětluje Petr Šindler, manažer komunikace společnosti Shell Czech Republic a.s.

Další novinky programu Shell ClubSmart

Kromě nabídky asistenčních služeb zavedl program Shell ClubSmart i další vylepšení. Věrnostní body je nyní možné vyměnit za slevu na zboží a služby v obchodě na čerpací stanici. Výhody věrnostního programu mohou mít zákazníci vždy po ruce, respektive ve svém mobilu, díky digitální kartě, která je nově k dispozici ve stávající aplikaci Shell. Další sbírání věrnostních bodů Shell ClubSmart při cestování nyní umožňuje spolupráce s novými partnery Booking.com a Rentalcars.com, kde mohou zákazníci získat extra body, pokud na dané stránky vstoupí přes online stránky věrnostního programu.
Obměnou prošel také katalog odměn, který nyní obsahuje sezonní nabídky atraktivních odměn. Chybět nadále nebudou odměny od našich dlouholetých technických partnerů Ferrari, BMW nebo Ducati stejně jako možnost výměny věrnostních bodů za vybrané odměny přímo na čerpací stanici.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required