MOL pokračuje v kávové kampani s Martou Jandovou

Společnost MOL Česká republika spustila od 4. března novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Tváří kampaně a ambasadorem značky zůstává i letos zpěvačka a herečka Marta Jandová. Kampaň vytvořená maďarskou kreativní agenturou Greenroom se zaměřuje na propagaci baristické kávy, kterou MOL zákazníkům nabízí již na více než 90 místech v Česku.

Letošní vizuály kampaně vznikly ve spolupráci s kreativní agenturou Mark BBDO. Kampaň se objeví v televizi, online kanálech, v rádiu a na outdoorových nosičích. MOL podpoří publicitu Fresh Corner i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně poběží do konce dubna. Obdobná kampaň propagující Fresh Corner probíhá v Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku a v Česku, přičemž každá země ve svých spotech využívá lokální influencery. „Spolupráce s Martou Jandovou, jež se stala ambasadorkou Fresh Corneru pro Česko v loňském roce, pokračuje i letos. Ke spolupráci jsme ji oslovili pro její čas profesně strávený na cestách po turné. Na čerpacích stanicích je proto jako doma a stejně jako my klade důraz na kvalitu a chuť kávy,“ uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika.

Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než 160 místech z celkového počtu 305 stanic. V srpnu 2018 MOL otevřel první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve formě kiosku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Na přelomu roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in.

Pro volbu konkrétní benzinky je důležitá cena, kvalita i nabídka občerstvení

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail