logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • 30. září zavítá na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...
  • Na českém maloobchodním trhu se v posledním roce (23. 5. 2022 až 21. 5. 2023) prodala káva za...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol uskutečnila ve spolupráci s městy Most a...
  • Návrh nové emisní normy Euro 7 bude nakonec výrazně mírnější, než bylo původně navrženo. Shodli...

MOL odmění své zákazníky sportovním vybavením od Husky

12. dubna 2019
Zpravodajství 0
1942
MOL odmění své zákazníky sportovním vybavením od Husky

„Na cestu za dobrodružstvím“ vybaví své klienty společnost MOL Česká republika. V rámci stejnojmenné kampaně nabízí MOL svým zákazníkům outdoorové vybavení od značky Husky až za polovinu ceny. Vizuální podoba kampaně vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou WMC Grey. Akce trvá od dubna do července, objeví se v online kanálech a na sociálních sítích Facebook a YouTube.

Outdoorové produkty značky Husky pro dospělé i pro děti si mohou zákazníci čerpacích stanic MOL pořídit od 1. dubna. V nabídce jsou trekingové hole, batohy, spací pytle, samonafukovací karimatky či kempingové deky. Zákazníci čerpacích stanic mohou získat produkty Husky až s 50% slevou a členové zákaznického programu MOL mohou na nákup produktů využít své nasbírané body. Akce potrvá do 31. července nebo do vyprodání zásob.

Přečtěte si také
Kongres Čerpačka 2021: Loajalitu nelze stavět na slevách

„Kampaní Na cestu za dobrodružstvím chceme podpořit aktivní životní styl našich zákazníků a nabídnout jim příležitost koupit outdoorové vybavení výhodně s použitím bodů na své MOL zákaznické kartě. Ke spolupráci jsme si vybrali oblíbenou českou značku Husky,“ uvádí Tomáš Lux, ředitel retailu MOL Česká republika.

Přečtěte si také
Téměř 3/4 českých motoristů mají povědomí o benefitech prémiových paliv

Zákaznický program MOL funguje na principu odměn. Za každý nákup na čerpacích stanicích MOL získáte body na svou kartu, ať už se jedná o nákup paliva nebo zboží a služeb v rámci občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Nasbírané body můžete proměnit za odměny přímo na čerpací stanici MOL, objednat zboží z online katalogu nebo pořídit zlevněné sportovní zboží od Husky.

 

Související články:

Kongres Čerpačka 2021: Loajalitu nelze stavět na slevách Téměř 3/4 českých motoristů mají povědomí o benefitech prémiových paliv Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required