
Ocenění Novinka roku si z 19. ročníku soutěže Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2019 odnesla firma DF Partner za svou značku Sheron. Cenu získala za autokosmetiku určenou pro čistý interiér auta.
„Velmi nás těší, že jsme ocenění získali. Je to pro nás důkaz, že na Zlínsku vyrábíme kvalitní produkty, které se dokážou poměřit s celostátní konkurencí. Informaci o tom, že se jedná o novinku roku 2019, teď můžeme na výrobcích používat celý rok,“ říká Tomáš Skopový, marketingový expert společnosti DF Partner, která na Zlínsku zaměstnává přes 200 pracovníků.
Jako nejlepší novinka je každý rok vyhlášen produkt, který je novinkou na trhu, případně nabízí inovaci. „U nás byla oceněna vylepšená receptura, která zvýšila účinnost výrobku, dále pak speciálně vyvinutá ergonomická PET láhev. O výsledku rozhodl průzkum, kterého se v Česku zúčastnilo 4000 respondentů,“ upřesňuje Skopový. Podle něj je důležité, že o ceně rozhodli právě sami spotřebitelé. Označení „Novinka roku“ zákazníci najdou hned na dvou produktech Sheron: na neutralizéru zápachu Anti tobacco a na čističi potahů a čalounění.