OMV uvedla na trh pod svou privátní značkou Viva dvě ledové kávy. Prvním zástupcem této kategorie, který je od května letošního roku v nabídce obchodů Viva na čerpacích stanicích OMV, je ledová káva ve dvou příchutích – Cappuccino a Café Latte. Rozšiřující se sortiment obchodů je vybírán tak, aby vyhovoval potřebám zákazníků, kteří často cestují.
Privátní značka Viva, která rozšiřuje portfolio produktů OMV, se zaměřuje na kvalitní produkty, které kupují zákazníci na cestách. „Koncept občerstvovacích stanic Viva je velmi populární a zákazníci naší značce důvěřují. Nové produkty Viva přinášejí komfort, požitek a špičkovou kvalitu. S touto produktovou kategorií nastavujeme novou laťku a posilujeme naše postavení na trhu čerpacích stanic. Vycházíme vstříc přání mnoha náročných zákazníků, kteří v obchodech OMV Viva denně nakupují,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV.
V posledních třech letech se OMV výrazně zaměřuje na modernizaci čerpacích stanic, rozšiřování konceptu Viva a v souladu s preferencemi zákazníků se soustřeďuje na nabídku čerstvě připravovaného občerstvení, prémiové Fairtrade kávy, produktů každodenní potřeby, dárků a dalšího zboží i služeb, jako je například vinotéka Viva. Základem úspěchu tohoto konceptu je navíc příjemná atmosféra a profesionální služby.
Nová ledová káva zvítězila v reprezentativní testovací ochutnávce ledových kávových výrobků, který provedla vídeňská společnost Sensor Market Research. Nabízí perfektní kombinaci nejlepší 100% kávy Arabica a mléka nejvyšší kvality. Ledová káva Viva neobsahuje žádné umělé příchutě ani konzervační látky. „Prémiová kvalita a vynikající chuť jsou pro nás ve vývoji produktů naší značky prioritou. Proto jsme byli od začátku v kontaktu s našimi zákazníky a dosáhli jsme chuti, kterou mají rádi,“ dodává Michal Janda. Ledové kávy se vyrábí v Rakousku a do obchodů přichází v atraktivních uzavíratelných 250 g lahvích ve dvou příchutích – Cappuccino a Café Latte.