V palivové kampani vsadil MOL na tváře rallye závodníků i českou soutěživost

Plnou nádrž zdarma a další výhry mohou získat návštěvníci čerpacích stanic MOL v probíhající letní palivové kampani. Cílem akce „Natankuj a získej útratu zpět“ je odměnit a motivovat zákazníky důvěřující kvalitě paliv od MOL. Tváří kampaně se letos stali úspěšní rallye jezdci ze Samohýl Škoda Team. Soutěžní akce potrvá do 18. srpna v celé síti čerpacích stanic MOL.

Za každé natankování získá zákazník stírací los, který lze při setření výherní kombinace proměnit za palivovou kartu, na níž získá utracenou částku zpět. Tankovat je možné libovolné palivo v množství alespoň 30 až 70 litrů. Všechny losy obsahují jak výherní kombinaci, tak kód do hry, se kterým můžete na webových stránkách www.jezdinamol.cz soutěžit o palivové karty v hodnotě 2 500 korun i dětské hračky od značek Fatra a Nerf. Každý týden MOL odmění 50 výherců.

„Skvělá zákaznická zkušenost je něco, na čem chceme náš byznys stavět. Výherní soutěže nám navíc dlouhodobě fungují velmi dobře. Letos pak naší kampani propůjčili tvář špičkoví rallye jezdci Mirek Jakeš a Martin Březík, což je pro zákazníka další pozitivní signál, že na kvalitu paliv od MOL se může spolehnout,“ uvádí Tomáš Lux, ředitel retailu MOL Česká republika.

Palivová kampaň MOL startuje v době, kdy MOL podepsal spolupráci s certifikační společností SGS Czech Republic. Ta u nás prostřednictvím svého auditního programu Pečeť kvality pravidelně testuje kvalitu paliv na čerpacích stanicích podle nejpřísnějších norem.

MOL vstupuje do programu Pečeť kvality monitorující paliva na čerpacích stanicích  

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail