logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahájily nový formát spolupráce – obchody VIVA...
  • Britská energetická společnost Shell v Číně otevřela svou největší dobíjecí stanici pro...
  • Společnost Čepro slavnostně položila základní kámen pro výstavbu šesti nadzemních...
  • Zdražování pohonných hmot v tuzemsku neskončilo, litr benzinu už stojí přes 40 korun. Natural 95...

Nedjůvěryhodnější značky 2019: Benzina obhájila své prvenství

9. listopadu 2019
Zpravodajství 0
905
Nedjůvěryhodnější značky 2019: Benzina obhájila své prvenství

Které značky jsou pro české spotřebitele v roce 2019 ty nejdůvěryhodnější? To se i letos dozvěděli hosté slavnostního galavečera 5. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky, který tento rok poprvé hostily prostory Národního domu na pražském Smíchově. Role moderátora a průvodce večerem se tento rok nově zhostil herec a moderátor Tomáš Hanák. V kategorii čerpacích stanic opět zvítězila značka Benzina. Na druhém místě se umístila značka Shell a na třetím Tank Ono. 

Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili přes 600 značek v 65 skupinách.

Marketingový ředitel skupiny Unipetrol Group Jakub Kosmowski se cenou pochlubil na sociální síti LinkedIn.

 

Oproti minulému roku došlo k lehkému nárůstu počtu kategorií, což umožnilo nástup nových hráčů. Vedle už tradičních kategorií (např. bank, prodejců obuvi, dodavatelů energie, drogerií, piv, stavebnin…) měli spotřebitelé poprvé možnost hodnotit značky i v kategoriích, jako jsou kavárny, parfumerie, letecké společnosti, prodejci šperků, spořicí účty nebo poskytovatelé mimobankovních půjček. Nově došlo také k rozšíření kategorií z lékárenského odvětví, kde byly poprvé porovnávány například značky přípravků proti alergii nebo veterinárních přípravků. Respondenti i tentokrát vybírali v jednotlivých kategoriích maximálně z 10 nejsilnějších značek v prodejích, což byl současně hlavní parametr pro zařazení značky do průzkumu.

Kompletní přehled vítězů najdete na webu Důvěryhodné značky.

 

Benzina obhájila prvenství z loňského roku, je Nejdůvěryhodnější značkou

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required