
Vůně do auta Sheron Talisman a také letní směs do ostřikovačů Sheron Power, které vyrábí společnost DF Partner, se staly letošním vítězem jubilejního 20. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka ve svých kategorích. O titul se letos ucházelo 160 nových a inovovaných výrobků. Ty bojovaly o přízeň 4 000 spotřebitelů v celkem 51 kategoriích.
Výrobky zlínské společnosti DF Partner ovládly hned dvě kategorie: Vůně do auta respektive Autokosmetika. „Jsme velice hrdí na to, že výrobky značky Sheron jsou u zákazníků tak oblíbené a ve spotřebitelských soutěžích pravidelně vítězí. Velmi si toho vážíme a zároveň cítíme závazek k našim zákazníkům, kterým chceme i nadále poskytovat výrobky té nejvyšší kvality,“ hodnotil vítězství ve dvou kategoriích Tomáš Skopový, ředitel marketingu společnosti DF Partner.
Podle Skopového obsadila směs do ostřikovačů Sheron Power první příčku především díky speciální receptuře zajišťující vyšší mycí účinek. „Tato směs do ostřikovačů zajistí nejen lepší výhled a čistější sklo, ale zároveň pomáhá lépe odstraňovat hmyz než běžné ostřikovače. Letní ostřikovač Power navíc vyniká svěžím aroma s vůní broskví. Atraktivní vzhled v oranžové barvě zase evokuje energii a sílu,“ dodal Skopový.
Vůně do auta Sheron Talisman, které si DF Partner nechává vyrábět v Itálii, u spotřebitelů zabodovala také díky originálnímu designu.„Osvěžovač vypadá jako malý čertík a nabízíme ho v šesti vůních a barvách. Vůně jsou vyrobené z kvalitního parfémovaného polymeru a po rozbalení vydrží až 45 dní,“ uzavírá Tomáš Skopový.
Vyhlášení výsledků Volby spotřebitelů proběhlo letos 11. června v Praze netradičně pouze online formou. Slavnostní trofeje, certifikáty a diplomy předali zástupci pořádající společnosti oceněným firmám osobně.