Skupina MOL zvýšila loni v Česku meziročně čistý zisk o 6,1 procenta na 589,3 milionu korun. Tržby z prodeje zboží, výrobků a služeb proti tomu klesly o 7,6 procenta na 44,4 miliardy korun. Alespoň to tak vyplývá z výroční zprávy společnosti zveřejněné ve Sbírce listin. Skupina MOL je z pohledu provozovaných čerpacích stanic, kterých má 304, tržní dvojkou.
Strategií společnosti je, podle výroční zprávy, mít v České republice jenom jednu silnou značku MOL. Stávající modré stanice Pap Oil se tak postupně přebarvují do zelena. Dokončení celého procesu přeměny čerpacích stanic do jednotného konceptu je směřováno ke konci roku 2020. Dalším milníkem pro společnost bylo v roce 2019 zavedení nabíječek pro elektromobily v rámci programu Next-E. Na konci roku jich bylo na čerpacích stanicích MOL otevřeno celkem 12 a pro rok 2020 je plánováno otevření zbylých 12 nabíječek a další rozvoj v této oblasti.
Na rok 2020 je také naplánováno další rozšiřování nepalivového konceptu Fresh Corner na téměř všechny čerpací stanice MOL. Fresh Corner v roce 2019 zaznamenal rozsáhlou expanzi, kdy se objevil již na 214 čerpacích stanicích v rámci sítě MOL. Koncept se zaměřuje na nabídku teplých jídel, která obsahují jak tradiční jídla, tak i ta zdravější. Sortiment občerstvení je založen také na kávě připravené z výběrových kávových zrn, nabídku dále osvěžují různé typy sendvičů a baget, hot dogů, panini, sladké i slané pečivo.
Pozornost byla věnována také obnově vybavení mycích linek a ručního mytí. Důležitou událostí minulého roku byl také vstup společnosti do programu „Pečeť kvality“, zajišťovaného nezávislou odbornou autoritou SGS Czech Republic. Ta sdružuje nejvýznamnější hráče odvětví a provádí komplexní monitoring paliv.