
Společnost MOL Česká republika spustila spotřebitelskou soutěž, ve které zákazníky motivuje ke koupi nepalivového zboží. Podmínkou je nákup třech potravin nebo nápojů, z nichž alespoň dva produkty jsou z konceptu Fresh Corner. Zákazníci získají hrací kartičku, na kterou mohou vyhrát okamžitou cenu v podobě kávy, hot dogu či farmářského sendviče.
Zákazníci, kteří zaregistrují kód z účtenky do soutěže na webu společnosti, mohou získat ještě další ceny. Do soutěže patří také výherní balíčky s kávovary a kávovými doplňky, každý týden se hraje o 11 balíčků. Hlavní cenou ve spotřebitelské soutěži je pak 150 000 korun na veškeré nákupy na stanicích MOL.
Spotřebitelská soutěž běží až do 4. července a hlavní cenu v podobě 150 tisíc korun, které zákazník dostane na kartě, může vyčerpat do tří let. Pro členy MOL programu si společnost připravila motivaci v podobě většího počtu bodů do soutěže.