Popáté v řadě je Benzina Orlen Nejdůvěryhodnější značkou roku

Síť čerpacích stanic Benzina Orlen v sedmém ročníku soutěže Nejdůvěryhodnější značka roku potvrdila svoji dominanci, když již popáté v řadě triumfovala v kategorii čerpacích stanic. Lídr českého trhu v posledních letech akcentuje svoji příslušnost do mezinárodní skupiny Orlen, díky které neustále rozvíjí své čerpací stanice a služby pro zákazníky. Se svými 421 čerpacími stanicemi a 25,4 % tržním podílem je Benzina Orlen největším hráčem v zemi.

„Těší mě, že nám zákazníci již popáté v řadě vyjádřili důvěru v soutěži Důvěryhodné značky 2021. Každoročně investujeme do rozvoje našich čerpacích stanic a služeb pro zákazníky přes jednu miliardu korun. Také díky tomu jsme lídrem v oblasti inovací a moderních technologií, čehož je nejlepším příkladem naše Benzina aplikace propojená s věrnostním programem. V letošním roce jsme navíc vstoupili do segmentu tradičních kamenných prodejen, když jsme v Praze otevřeli dva moderní obchody s rychlým občerstvením Stop Cafe v Thámově ulici a Staroměstské ulici. Doprovázíme tak naše zákazníky na jejich cestách do práce či za odpočinkem, i když zrovna nesedí za volantem,“ říká Tomasz Wiatrak, generální ředitel skupiny ORLEN Unipetrol, do které patří i síť čerpacích stanic Benzina Orlen, a dodává: „Klíčovým aspektem našeho rozvoje je příslušnost k nadnárodní skupině Orlen, díky které máme přístup k moderním technologiím a prémiovým výrobkům.“

Benzina ORLEN se i nadále soustředí na rozšiřování konceptu rychlého občerstvení Stop Cafe. To je nyní dostupné na 319 čerpacích stanicích, což představuje již tři čtvrtiny sítě. Právě občerstvení je nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje za posledních 10 let narostl o více než 300 %. „Význam doplňkového prodeje se naplno ukázal během pandemie koronaviru, kdy naše čerpací stanice fungovaly pro obyvatelstvo jako alternativní místa pro nákup zboží. Právě doplňkový prodej zaznamenal meziroční nárůst o desítky procent,“ přiblížil Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina Orlen.

Soutěž „Nejdůvěryhodnější značka“ již posedmé zorganizovala společnost Atoz Marketing Services. Z jejího pověření oslovila agentura Nielsen v průběhu letošního léta a podzimu 4000 respondentů. Benzina Orlen zvítězila v kategorii Nejdůvěryhodnější značky v roce 2021 v kategorii čerpacích stanic, v dosavadních sedmi ročnících získala prestižní titul již popáté v řadě.

Marek Zouvala s cennou trofejí