logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Rozvoj nových prodejních kanálů je strategií, do které se Billa letos pořádně opřela. Spustila...
  • Kategorie: Pet food Produkt: PrimaCat Classic kapsičky pro kastrované kočky Nové kapsičky...
  • Kategorie: Slané pochutiny Produkt: Pečené a křupavé snacky od slona! Slon Manolo přináší...
  • 30. září zavítal na čerpací stanici Orlen Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu...

Privátním značkám se daří, na Benzině Orlen už tvoří 10 % prodejů

9. prosince 2021
Zpravodajství 0
932
Privátním značkám se daří, na Benzině Orlen už tvoří 10 % prodejů

Čerpací stanice nejsou už dávno jen místem k doplnění pohonných hmot. Stále více se ukazuje, že jsou vyhledávaným místem k odpočinku, občerstvení a také nákupu potravin. Síť čerpacích stanic Benzina Orlen proto dlouhodobě rozšiřuje nabídku svých privátních produktů. V širokém sortimentu potravin a nápojů zákazníci najdou již více než tři desítky privátních produktů, jejichž obrat prodeje překročil 10 % z celé kategorie nepalivových produktů. Novinkou jsou třeba chia nápoje Stop Cafe plné živin.

„Prodej doplňkového zboží a občerstvení již vnímají zákazníci jako samozřejmost a často je to hlavním motivem jejich návštěvy. To se ostatně naplno ukázalo během pandemie covid-19, kdy naše čerpací stanice často sloužily jako alternativa tradičním obchodům, které byly nedostupné. Na základě ohlasu zákazníků postupně rozšiřujeme sortiment o produkty pod našimi privátními značkami Verva a Stop Cafe. Tyto produkty jsou mezi zákazníky velmi oblíbené díky výborné kvalitě a příznivé ceně. Bestsellerem mezi našimi privátními produkty jsou energetické nápoje Verva. O oblíbenosti našich energetických drinků svědčí fakt, že objem jejich prodeje meziročně vzrostl o čtvrtinu a nyní činí již 25 % prodejů v kategorii energetických nápojů. Vůbec nejprodávanějším nápojem v této kategorii pak je půllitrová verze s tradiční příchutí,“ uvedl Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina Orlen.

Přečtěte si také
Obliba prémiových paliv roste, na Benzině Orlen už ji tankuje pětina zákazníků

Lídr českého trhu sází rovněž na zdravou výživu. Na začátku letošního roku uvedla společnost na trh vlastní šťávy různých příchutí pod značkou Stop Cafe, jejichž obliba mezi zákazníky stále roste. V polovině roku tyto šťávy doplnila nová řada Stop Cafe smoothie, které jsou dostupné na pultech všech čerpacích stanicích Benzina Orlen a také v obchodech Stop Cafe v Praze v Karlíně a v Kaprově ulici. Podobným směrem je orientovaná rovněž novinka letošního roku – super nápoje s chia semínky v příchutích jablko, citron a máta nebo malina a máta, které obsahují vlákninu či bílkoviny.

Přečtěte si také
Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice

„Je vidět, že zákazníci se stále více zajímají o zdravou výživu. Právě chia semínka se řadí k super potravinám. Kromě toho jsou nabité antioxidanty a mají pozitivní zdravotní benefity. Těší mě, že jejich obliba mezi zákazníky stále roste a i proto budeme v rozšiřování portfolia privátních produktů nadále pokračovat a brzy uvedeme na trh další novinky,“ dodal Marek Zouvala.

Související články:

Obliba prémiových paliv roste, na Benzině Orlen už ji tankuje pětina zákazníků Benzina Orlen otevřela druhý obchod Stop Cafe mimo čerpací stanice Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.9k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.6k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.8k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required