Více než 21 let působil Pavel Los ve společnosti Shell, kde si postupně prošel řadu pozic. Až do konce loňského roku působil jako předseda představenstva pro Shell ČR a SR, řídil také její věrnostní programy v rámci střední a východní Evropy. V letech 2018 až 2021 také coby člen globálního týmu Skupiny Shell řídil věrnostní programy sítě čerpacích stanic Shell po celém světě s více než 30 miliony aktivních zákazníků. Od roku 2022 se Pavel Los přesouvá do IT oblasti, kde bude působit jako stratég pro engagement a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist skupiny Oracle.
Kromě nové pozice ve skupině Oracle také Pavel Los v loňském roce založil svou vlastní kreativní digitální agenturu Blue System, která se kromě jiného zaměřuje na tvorbu webů a e-shopů, on-line marketing a SEO optimalizaci.
„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu. Tam také poděkoval svým spolupracovníkům ze společnosti Shell a přepočetl své působení ve firmě nejen na odpracované dny (7 881), ale i vypité kávy (22 428).
V září loňského roku byl Pavel Los jedním ze spíkrů 9. kongresu Čerpačka, kde hovořil právě o věrnostním programu a budování zákaznické loajality.