logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Pro mladé Čechy ve věku 18–24 let už auto není jen dopravním prostředkem – je to vstupenka ke...
  • Podle aktuálního průzkumu společnosti Shell jezdí až 28 procent českých řidičů autem nejčastěji...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol, jediný zpracovatel ropy a výrobce pohonných...
  • K 31. květnu 2025 jezdilo po českých silnicích již přes 44 500 osobních bateriových...

Pavel Los odchází řídit zákaznickou loajalitu z Shellu do Oraclu

9. ledna 2022
Zpravodajství 0
1131
Pavel Los odchází řídit zákaznickou loajalitu z Shellu do Oraclu

Více než 21 let působil Pavel Los ve společnosti Shell, kde si postupně prošel řadu pozic. Až do konce loňského roku působil jako předseda představenstva pro Shell ČR a SR, řídil také její věrnostní programy v rámci střední a východní Evropy. V letech 2018 až 2021 také coby člen globálního týmu Skupiny Shell řídil věrnostní programy sítě čerpacích stanic Shell po celém světě s více než 30 miliony aktivních zákazníků. Od roku 2022 se Pavel Los přesouvá do IT oblasti, kde bude působit jako stratég pro engagement a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist skupiny Oracle. 

Kromě nové pozice ve skupině Oracle také Pavel Los v loňském roce založil svou vlastní kreativní digitální agenturu Blue System, která se kromě jiného zaměřuje na tvorbu webů a e-shopů, on-line marketing a SEO optimalizaci.

„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu. Tam také poděkoval svým spolupracovníkům ze společnosti Shell a přepočetl své působení ve firmě nejen na odpracované dny (7 881), ale i vypité kávy (22 428).

V září loňského roku byl Pavel Los jedním ze spíkrů 9. kongresu Čerpačka, kde  hovořil právě o věrnostním programu a budování zákaznické loajality.

Kongres Čerpačka 2021: Loajalitu nelze stavět na slevách

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required