Vítězem kategorie Mastercard Čerpací stanice s prodejnou se stala společnost Tank Ono díky míře loajality deklarované zákazníky, která v posledním roce výrazně stoupla – podíl zákazníků, pro které je prodejna v rámci kategorie hlavním nákupním místem, je 66 %. Také z hlediska souhrnného indexu důvěry zákazníků je Tank Ono jedničkou v kategorii.
„Výsledky ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 vycházející z reprezentativního průzkumu mezi zákazníky přináší několik změn na prvních místech. Vítězem kategorie Obchodník roku s elektrem a elektronikou se stal Datart, který tak na druhé místo s velmi těsným výsledkem posunul vítěze pěti předchozích ročníků společnost Alza.cz. Nováčkem na stupni vítězů je společnost Bonprix, která obsadila první příčku v kategorii Obchodník roku s oděvy. Po čtyřech letech se na vedoucí místo v kategorii Čerpací stanice s prodejnou vrátila společnost Tank ONO,“ komentoval výsledky průzkumu Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
„Jsme rádi, že jsme vyhráli a máme z toho radost, ale zase to nepřeceňujeme. Stále jedeme ve stejném stylu a nic jsme neměnili,“ říká spolumajitel společnosti Tank Ono Jiří Ondra. Z prvního žebříčku sesadila v roce 2017 Tank Ono společnost Shell Czech Republic. Ta letos skončila na třetím místě. Na druhém místě je loňský vítěz Benzina Orlen, která žebříčku kralovala od roku 2018.
Velmi dobrou loajalitu zákazníků společnosti Tank Ono už také několik let po sobě potvrzuje průzkum společnosti KPMG, který se zaměřuje právě na zákaznickou zkušenost. Společnost v žebříčku TOP 100 firem s nejlepší zákaznickou zkušeností pravidelně poráží své konkurenty. V letošním žebříčku se umístila v TOPce celkově na 15. místě. Do první stovky firem se skvělou zákaznickou zkušeností se také dostala Benzina Orlen (44. místo), OMV (51. místo), Shell (54. místo) a MOL (62. místo).
Jiří Ondra (Tank Ono): Podnikání ani vztah se ženou se nedá zakonzervovat