logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Dodávky ropy z Itálie pokryjí od roku 2025 potřeby České republiky, státní společnost Mero...
  • Prodejny potravin Viva Billa budou zákazníkům k dispozici na desítkách čerpacích stanic OMV na...
  • Skupina Orlen Unipetrol pokračuje v modernizaci a rozvoji své sítě Orlen Benzina. Jedním ze...
  • Ceny nafty v posledních týdnech ještě zrychlily pokles a tankovat se dá i za méně než 30 Kč/l....

Ad Intel: Nejsilnějším zadavatelem inzerce je letos zatím Orlen Unipetrol

31. srpna 2022
Zpravodajství 0
279
Ad Intel: Nejsilnějším zadavatelem inzerce je letos zatím Orlen Unipetrol

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů reklamy v segmentu čerpacích stanic a rafinovaných ropných produktů, a to v období leden až červenec 2022. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data pro něj jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.

Mezi TOP 3 zadavatele v segmentu čerpacích stanic patří společnosti Orlen Unipetrol, Shell Czech Republic a MOL Česká republika, přičemž první jmenovaná má velký náskok. Orlen Unipetrol investoval do reklamy v ceníkové hodnotě částku blížící se 89,7 milionu korun, to je zhruba osminásobek oproti konkurenčním brandům Shell a MOL. 

Ceníková hodnota ale není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru. Nna reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako jsou celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně. Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu, možňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou.

Související články:

Benzina Orlen v marketingové kampani posiluje příslušnost k mateřské skupině Eliška Vyhnánková: Díky sociálním sítím můžete efektivně oslovit zákazníky ze svého okolí EuroOil rozjel kampaň na podporu paliv „Ujíždíme na kvalitě“

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.5k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.4k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.1k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.5k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Specializované služby pro provozovatele čerpacích stanic

Získejte zkušené účetní se specializací na obor čerpacích stanic, mějte svoje data vždy online a požívejte mnoha dalších výhod. Víme, že vedení účetnictví čerpacích stanic zahrnuje mnoho neobvyklých účetních případů a transakcí. Naše účetní z daňových kanceláří KODAP dobře znají specifika vašeho oboru a dobře se orientují v konkrétní problematice. Používají jednotnou standardizovanou metodiku vedení […]

Archiv komerčních sdělení

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required