
Nová kampaň společnosti Shell se nese v duchu retra. Od pondělí 28. listopadu je pro zákazníky připravena série šesti jedinečných keramických hrnků s dobovými logy společnosti. Kampaň, která odkazuje na bohatou historii společnosti, přichází přesně 30 let po otevření první čerpací stanice Shell na česko-slovenském trhu.
Zákazníci mohou získat hrnek za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell V-Power s doplatkem 59 Kč, za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell FuelSave s doplatkem 119 Kč nebo za nákup dvou čtyřlitrových vod do ostřikovačů Smart s doplatkem 119 Kč. Bílé a červené hrnky jsou k dispozici všem zákazníkům a členové věrnostního programu Shell ClubSmart si mohou vybrat také speciální žluté hrnky. Kampaň potrvá do 29. ledna 2023 nebo do vyprodání zásob.
Na designu hrnků spolupracoval známý český ilustrátor Jan Henke. Kampaň obsahuje také vizuály zasazené do dobových kulis, které zobrazují motoristickou módu a životní styl minulého století a nesou prvky Shell Heritage.
Série šesti hrnků s dobovými logy společnosti a jejími divizemi, jako jsou Shell Motor Oil nebo AeroShell, odkazuje na bohatou historii společnosti. „Ve společnosti Shell neustále inovujeme služby. V této kampani se naopak ohlížíme za naší úspěšnou minulostí a připomínáme si cestu, kterou jsme v průběhu let urazili,“ vysvětluje důvody vzniku retro kampaně Jana Voštinárová, Head of Corporate Relations ve společnosti Czech Republic & Slovakia.