logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Prodejny potravin Viva Billa budou zákazníkům k dispozici na desítkách čerpacích stanic OMV na...
  • Skupina Orlen Unipetrol pokračuje v modernizaci a rozvoji své sítě Orlen Benzina. Jedním ze...
  • Ceny nafty v posledních týdnech ještě zrychlily pokles a tankovat se dá i za méně než 30 Kč/l....
  • Monitoring jakosti pohonných hmot České obchodní inspekce v březnu odhalil tři nevyhovující...

Shell nabízí k 30letému výročí sběratelskou kolekci hrnků

29. listopadu 2022
Zpravodajství 0
327
Shell nabízí k 30letému výročí sběratelskou kolekci hrnků

Nová kampaň společnosti Shell se nese v duchu retra. Od pondělí 28. listopadu je pro zákazníky připravena série šesti jedinečných keramických hrnků s dobovými logy společnosti. Kampaň, která odkazuje na bohatou historii společnosti, přichází přesně 30 let po otevření první čerpací stanice Shell na česko-slovenském trhu.

Zákazníci mohou získat hrnek za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell V-Power s doplatkem 59 Kč, za natankování nejméně 30 litrů paliva Shell FuelSave s doplatkem 119 Kč nebo za nákup dvou čtyřlitrových vod do ostřikovačů Smart s doplatkem 119 Kč. Bílé a červené hrnky jsou k dispozici všem zákazníkům a členové věrnostního programu Shell ClubSmart si mohou vybrat také speciální žluté hrnky. Kampaň potrvá do 29. ledna 2023 nebo do vyprodání zásob.

Přečtěte si také
Kongres Čerpačka 2021: Loajalitu nelze stavět na slevách

Na designu hrnků spolupracoval známý český ilustrátor Jan Henke. Kampaň obsahuje také vizuály zasazené do dobových kulis, které zobrazují motoristickou módu a životní styl minulého století a nesou prvky Shell Heritage.

Série šesti hrnků s dobovými logy společnosti a jejími divizemi, jako jsou Shell Motor Oil nebo AeroShell, odkazuje na bohatou historii společnosti. „Ve společnosti Shell neustále inovujeme služby. V této kampani se naopak ohlížíme za naší úspěšnou minulostí a připomínáme si cestu, kterou jsme v průběhu let urazili,“ vysvětluje důvody vzniku retro kampaně Jana Voštinárová, Head of Corporate Relations ve společnosti Czech Republic & Slovakia.

Související články:

Kongres Čerpačka 2021: Loajalitu nelze stavět na slevách 7 z 10 zákazníků na cestách si dopřeje kávu na čerpačce, vyhrává espresso EuroOil rozjel kampaň na podporu paliv „Ujíždíme na kvalitě“ Ad Intel: Nejsilnějším zadavatelem inzerce je letos zatím Orlen Unipetrol

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 7.5k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.8k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.4k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.1k views | posted on 29. října 2018
  • LPG stanice nově varují před ručním plněním plynových láhví pod pokutou 50 000 korun 4.5k views | posted on 10. července 2020

Komerční sdělení

Specializované služby pro provozovatele čerpacích stanic

Získejte zkušené účetní se specializací na obor čerpacích stanic, mějte svoje data vždy online a požívejte mnoha dalších výhod. Víme, že vedení účetnictví čerpacích stanic zahrnuje mnoho neobvyklých účetních případů a transakcí. Naše účetní z daňových kanceláří KODAP dobře znají specifika vašeho oboru a dobře se orientují v konkrétní problematice. Používají jednotnou standardizovanou metodiku vedení […]

Archiv komerčních sdělení

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required