T-Mobile CZ jako první společnost ze skupiny Deutsche Telekom spustila mezinárodní zákaznický program s inspirativními zážitky Magenta Moments. Přináší řadu atraktivních nabídek nejen od operátora, ale i dalších partnerů a zaměřuje se zejména na zábavu, jídlo, cestování a nákupy. Patří sem i slevy na paliva u společnosti MOL Česká republika. Projekt Magenta Moments bude v České republice součástí aplikace Můj T-Mobile.
Aplikaci Magenta má podle operátora v Česku instalovaných asi 1,7 milionu uživatelů. Nový věrnostní program odstartoval v Česku a do dalších evropských zemí je operátor rozšíří později. Tuzemsko bylo podle T-Mobile vybráno jako startovní země hlavně proto, že tu lidé používají v průměru více než 13 věrnostních karet a velká obliba věrnostních aplikací je také u jejich mobilních verzí.
Věrnostní programy se v Česku těší velké popularitě
Nejrůznější akce, slevy a výhody ovlivňují zákaznické chování až tří čtvrtin populace, vyplývá to z průzkumu společnosti Incomind z roku 2022. Magenta Moments tak otevírají nově dveře k dalším zážitkům i uživatelům sítě T-Mobile: „Péče o naše zákazníky je pro nás naprostou prioritou a my jim chceme přinášet opravdu jedinečné zážitky, které jinde nezískají. Zkrátka něco navíc za jejich přízeň. Proto máme velkou radost, že jim nyní kromě telco benefitů přinášíme společně s desítkami našich partnerů nabídky, které budeme dále rozšiřovat, průběžně měnit a doplňovat. Naším cílem je vytvořit platformu, kde se nikdy nebudou nudit a své zážitky navíc mohou sdílet s přáteli či rodinou,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.
Věrnostní program přinese krátkodobé i dlouhodobé výhody
Ihned při svém spuštění nabídne program Magenta Moments jak dlouhodobé benefity, tak časově omezené akce, odměny či slevy. Aktuálně v rámci první vlny lze pořídit jednosměrné letenky po Evropě za 99 Kč od Kiwi.com, každé úterý druhou vstupenku zdarma v rámci sítě kin CineStar, slevu na palivo od MOL či o víkendu speciální bagetový Magenta Moments box od Bageterie Boulevard. Na výběr jsou ale také nabídky dalších desítek partnerů jako např. Wolt, Booking.com nebo Allianz a pochopitelně i T-Mobile dárky, soutěže a hry. V první fázi po spuštění se mohou zákazníci těšit například na soutěž o nový T Phone a T Tablet, slevy na bezpečnostní ochrannou fólii nebo data zdarma.
„Aktivní zákazník T-Mobile získává v aplikaci Magenta unikátní kód do programu MOL Move, který mu zajistí možnost natankování s výraznou slevou pohonných hmot,“ říká Jan Semotán, head of retail společnosti MOL Česká republika. Sleva platí pro registrované uživatele čerpacích stanic MOL dvakrát v průběhu dvou měsíců od registrace. Až jednu korunu zákazníci ušetří na litru paliva MOL Evo a až dvě koruny na prémiová paliva MOL EVO plus.
Zákaznický program Magenta Moments se po České republice spustí na podzim také v Chorvatsku, Polsku a Severní Makedonii. Následně přibude Rakousko, Maďarsko, Slovensko a Černá Hora. Díky Magenta Moments budou po připojení dalších zemí Češi moci využít vybrané benefity i za hranicemi České republiky při cestách do zapojených zemí.