Tváří předvánoční kampaně OMV je šéfkuchař a porotce soutěže MasterChef Radek Kašpárek. Známý šéfkuchař se stal ambasadorem předvánoční kampaně, v níž nabízí OMV zákazníkům nože renomované francouzské značky Couzon. Kampaň má za cíl přivést do sítě čerpacích stanic nové zákazníky a motivovat je k využívání věrnostní aplikace OMV MyStation.
Už od spuštění věrnostní aplikace MyStation dokazuje OMV zákazníkům, že její využívání se vyplatí. Jejím prostřednictvím lze na vybraných čerpacích stanicích tankovat pohonné hmoty s cenovým zvýhodněním až tři koruny na každém litru. Za sběr věrnostních bodů v aplikaci čekají zákazníky i další výhody, jako je například občerstvení zdarma. OMV aplikaci stále vylepšuje a rozšiřuje a připravuje další atraktivní nabídky a akce pro zákazníky.
Předvánoční kampaň nabízí zákazníkům prémiové kuchyňské nože francouzské značky Couzon, které je možné zakoupit buď za standardní cenu nebo po nasbírání příslušného počtu digitálních či papírových známek se slevou až 94 %. Do nabídky je zařazeno celkem osm produktů značky Couzon. Kdo jiný, než michelinský kuchař může osobně doporučit kvalitní nože, proto se ambasadorem kampaně stal právě Radek Kašpárek, který je od roku 2019 členem poroty kulinářské soutěže MasterChef Česko a je také spolumajitelem a šéfkuchařem pražské michelinské restaurace Field.
„Chceme zákazníkům ukázat, že stát se členem věrnostní aplikace OMV MyStation se vyplatí. Jsme rádi, že se nám podařilo ve spolupráci se světoznámou francouzskou značkou profesionálních nožů a kuchyňského vybavení Couzon připravit velmi zajímavou a atraktivní kampaň. Věříme, že propojení s osobnostní špičkového šéfkuchaře Radka Kašpárka naše zákazníky osloví,“ konstatuje Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
Kampaň byla spuštěna 16. října a bude trvat až do 21. ledna 2024 nebo do vyprodání zásob. Viditelná je v interiérech díky ukázkovým stojanům s produkty, na výdejních stojanech i na dalších místech v prostorách čerpacích stanic. Kampaň bude podpořena v rámci online kanálů, na sociálních sítích a také prostřednictvím rozhlasových spotů.