Manažer korporátní komunikace společnosti MOL Česká republika Martin Pavlíček se na profesní síti LinkedIn rozloučil se společností, ve které od roku 2021 vedl oddělení komunikace. Věnoval se hlavně rozvoji komunikačních aktivit a PR. Pod jeho vedením provedl MOL restart na sociálních sítích a přinesl moderní obsah i práci s komunitami. Firma začala být aktivní i ve spolupráci s influencery, pustila se i na TikTok a statickou komunikaci nahradila svěží videoprodukcí.
„Společně jsme zvládli i tak velké projekty jako bylo otevření pop-up kavárny Fresh Corner v Paladiu nebo angažování Jiřího Langmajera jako ambasadora naší kávy, střihli jsme si třeba i vlastní podcast Evolucionáři,“ uvedl Martin Pavlíček na svém profilu. Hrdý je rovněž na spuštění fotbalové soutěže MOL CUP nebo na spolupráci s Konto Bariéry.
Do sítě čerpacích stanic MOL nastoupil v roce 2021 po téměř šestiletém vedení agentury Havas PR. V MOL naváže na své dlouholeté zkušenosti ze sektoru energetiky a petrochemie, které získal jako tiskový mluvčí ČEZ a ředitel komunikace Orlen Unipetrol. Do energetiky se vrací, na LinkedInu oznámil, že odchází pracovat pro společnost E.ON.