logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Pro mladé Čechy ve věku 18–24 let už auto není jen dopravním prostředkem – je to vstupenka ke...
  • Podle aktuálního průzkumu společnosti Shell jezdí až 28 procent českých řidičů autem nejčastěji...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol, jediný zpracovatel ropy a výrobce pohonných...
  • K 31. květnu 2025 jezdilo po českých silnicích již přes 44 500 osobních bateriových...

Novou kávu VIVA Classic Selection uvádí OMV na všech evropských trzích, kávu nakupuje přímo od farmářů

4. června 2024
Zpravodajství 0
612
Novou kávu VIVA Classic Selection uvádí OMV na všech evropských trzích, kávu nakupuje přímo od farmářů

Na čerpacích stanicích OMV v České republice mohou zákazníci ochutnat novou kávu Classic Selection. Vybrán byl blend, který se vyrábí již devátým rokem. Káva je získávána na principu Direct Trade přímo od pěstitelů bez dalších obchodních mezičlánků. Káva VIVA Classic Selection je nyní dostupná na všech čerpacích stanicích OMV v České republice a provází ji silná reklamní kampaň se sloganem  „Pro ten pocit, že život je pěkná jízda“. 

Kávová zrna pro kávu VIVA pochází z Brazílie a Indie. Směs pochází ze tří konkrétních farem a je získávána na principu Direct Trade, který se zaměřuje na vysokou transparentnost a je založen na získávání kávy přímo od pěstitelů bez dalších obchodních mezičlánků. Káva je tak produkována etickým způsobem s ohledem na spravedlivé mzdy farmářů. Společnost OMV nabízí na tuzemském trhu faitrade kávu už od března  2016 a podle tiskové zprávy z roku 2020 prodala v roce 2019 61 tun této kávy. Z vyjádření firmy není zřejmé, zda společnost nahradila spolupráci s Fairtrade konceptem Direct Trade.

Přečtěte si také
Prodaný objem zrnkové kávy stále roste

Nová káva je dostupná na celém evropském trhu

Nová káva VIVA Classic Selection je zaváděna na všech evropských trzích. Uvedení kávy v České republice doprovází reklamní kampaň OMV se sloganem „Pro ten pocit, že život je pěkná jízda“, který vybízí zákazníky, aby vzali s novou kávou VIVA Classic Selection den do svých rukou. Kromě vizuálů na všech čerpacích stanicích využívá kampaň celou řadu dalších formátů, jako jsou billboardy, sponzorské vzkazy v rádiu, bannery na velkých zpravodajských serverech, tištěná inzerce a komunikace na sociálních sítích. Komunikaci brzy doplní i spolupráce s mikroinfluencery.

Káva prošla rozsáhlými chuťovými testy

Blend Classic Selection nabízí vyváženou chuť s výraznými tóny čokolády, lískových oříšků a sušeného ovoce. Aby nová směs uspokojila i nejnáročnější milovníky kávy, prošla rozsáhlými chuťovými testy. Na všech čerpacích stanicích OMV byly kávovary seřízeny profesionálním baristou tak, aby chuť nového blendu vynikla co nejlépe. Současně také rozšiřuje OMV na většinu čerpacích stanic v ČR nabídku Single Origin kávy z Guatemaly. Podle vlastních preferencí si zde zákazníci mohou vybrat mezi dvěma druhy kávy.

Související články:

Prodaný objem zrnkové kávy stále roste Zmodernizovaná čerpací stanice OMV na Pankráci nabízí nově i obchod Viva Billa Fairtrade kávy se prodalo už 6 487 tun, významně přispívají i čerpací stanice

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required