logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Pro mladé Čechy ve věku 18–24 let už auto není jen dopravním prostředkem – je to vstupenka ke...
  • Podle aktuálního průzkumu společnosti Shell jezdí až 28 procent českých řidičů autem nejčastěji...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol, jediný zpracovatel ropy a výrobce pohonných...
  • K 31. květnu 2025 jezdilo po českých silnicích již přes 44 500 osobních bateriových...

Koncept Fresh Corner společnosti MOL slaví 10 let a tvoří síť 1 300 prodejen napříč Evropou

20. května 2025
Zpravodajství 0
91
Koncept Fresh Corner společnosti MOL slaví 10 let a tvoří síť 1 300 prodejen napříč Evropou

Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner společnosti MOL letos slaví desetileté výročí. Od svého spuštění v roce 2015 se proměnil v jednu z výrazných maloobchodních sítí svého druhu v Evropě. Aktuálně zahrnuje více než 1 300 poboček v devíti zemích, z toho 254 v České republice.

Důkazem úspěchu konceptu Fresh Corner jsou i čísla prodejů. V loňském roce se v síti Fresh Corner napříč Evropou prodalo celkem 43 milionů hot dogů a 65 milionů šálků kávy, což v přepočtu vychází na dva prodané šálky za sekundu. Nejvíce šálků kávy bylo zakoupeno na čerpací stanici Vukova Gorica v Chorvatsku, a to celkem více než 341 000 šálků, v průměru téměř 1 000 šálků denně.

Přečtěte si také
Věrnostní program MOL Move získal za rok půl milionu zákazníků, táhne gamifikace

„Fresh Corner je nejen příběhem úspěšné značky za posledních deset let, ale také důkazem změny myšlení, která mění společnost MOL z tradičního prodejce pohonných hmot na poskytovatele služeb, který uspokojuje potřeby mobility a spotřebitelů budoucnosti,“ řekl Péter Ratatics, výkonný viceprezident pro služby spotřebitelům ve Skupině MOL.

Před deseti lety byl v Maďarsku otevřen první Fresh Corner, který znamenal novou kapitolu ve světě stravování na cestách. Od té doby se Fresh Corner neustále rozvíjí: v roce 2016 dosáhl počet šálků kávy prodaných prostřednictvím této sítě 40 milionů ročně. V roce 2018 čekalo na lidi na cestách 500 Fresh Cornerů v devíti různých zemích. V roce 2020 dosáhl počet hot dogů prodaných v rámci sítě 10 milionů a v roce 2021 byla otevřena 1000. prodejna Fresh Corner.

Přečtěte si také
Komunikaci MOL opouští Martin Pavlíček, odchází do E.ONu

V Česku poprvé na D1

Otevření první pobočky před 10 lety zahájilo novou éru občerstvení na cestách. První český Fresh Corner se otevřel 23. července 2015 ve Vyškově na dálnici D1 ve směru na Brno. Od té doby se síť neustále rozrůstá a rozšiřuje svou nabídku.

Kromě klasického občerstvení dnes 21 poboček nabízí i teplá minutková jídla. V roce 2018 vznikla první pobočka mimo čerpací stanici – v pražském OC Arkády Pankrác – a také první pobočka s výdejem z okénka pro řidiče (drive-thru) provozovna v Hradci Králové.

„V prodejnách Fresh Corner se snažíme, aby návštěvy našich zákazníků byly každý den výjimečné, a to díky čerstvému pečivu, kvalitní stoprocentní brazilské kávě Arabika, Fresh Corner kávové směsi Arabika-Robusta, stejně jako oblíbeným hot dogům a vynikající obsluze. Na oslavu desátého výročí spouští společnost MOL v průběhu celého roku speciální aktivity pro zákazníky, aby představila gastronomický zážitek Fresh Corner i těm, kteří s ním zatím nemají zkušenost,“ říká Jaroslav Černý, manažer gastro segmentu společnosti MOL ČR.

12,5 milionů šálků kávy a pět milionů hot dogů

V roce 2024 MOL Česká republika na svých stanicích prodala více než 12 a půl milionů šálků kávy a pět milionů hot dogů. V rámci letošních oslav desátého výročí Fresh Corner společnost nově zařadila sortiment studených káv a připravuje pro zákazníky speciální soutěž a narozeninovou oslavu na podzim.

 

Související články:

Věrnostní program MOL Move získal za rok půl milionu zákazníků, táhne gamifikace Komunikaci MOL opouští Martin Pavlíček, odchází do E.ONu Komunikaci ve společnosti MOL povede Mikuláš Duda  Čtvrtina Čechů si dává při jízdě autem alespoň jednu kávu za tři hodiny

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required