
Společnost Shell odstartovala na svých čerpacích stanicích – a i mimo ně – Hot Dog Festival, který oslavuje to nejlepší z nabídky občerstvení Shell Café. Ve spolupráci s Hitrádiem vyjíždí tzv. radiohlídka, která do 7.7. navštíví šest českých měst a přiveze s sebou oblíbené hot dogy i další pochoutky. Cílem festivalu je pozvat zákazníky k objevování nových chutí. Proto Shell připravil speciální akci: každý šestý hot dog zdarma jako odměnu pro ty, kteří se nebojí ochutnávat.
Oblíbené hot dogy Shell Café se vydávají na roadshow po vybraných českých městech v rámci kampaně Hot dog festival, kterou Shell připravil ve spolupráci s regionálním Hitrádiem. Do těchto měst postupně dorazí speciálně ozvučená vozidla tzv. radiohlídka, která s sebou přivezou atraktivní program včetně soutěží, hudebního doprovodu, a především možnost ochutnat nový sortiment Shell Café.
„Naším cílem je dostat chuť Shell Café hot dogů co nejblíže k lidem. Proto vyrážíme přímo za nimi, abychom dokázali, že i rychlé občerstvení z čerpací stanice může být poctivé, chutné a nevšední. Chceme oslovit i ty, kteří naše produkty zatím neměli možnost ochutnat. Návštěvníkům festivalu dopřejeme jedinečný gastronomický zážitek a pohodovou atmosféru, kterou s sebou Hot Dog Festival přináší,“ říká Michal Štěpánek, marketingový ředitel společnosti Shell CZ/SK.
Města, kde se zastaví radiohlídka: Třebíč, Plzeň, Hradec Králové, Mladá Boleslav, Tábor a Ostrava. Součástí spolupráce s Hitrádiem nejsou jen energizující akce ve vybraných českých městech, ale také rozhlasové vysílání. Během osmi týdnů proběhne tematická spolupráce v deseti lokálních vysíláních Hitrádia, která se bude věnovat tématům, jako únava za volantem, správná péče o automobil nebo propagace výjezdů radiohlídek. Kampaň doplní také aktivní komunikace na sociálních sítích.
Nové lepší chutě
Tato akce podporuje nabídku nových produktů Shell Café. Zákazníci nyní mohou ochutnat například Hot dog Gourmet Německo s beraními rohy, hořčicí, okurkovým relishem a jarní cibulkou, nebo variantu Gourmet Anglie se slaninou, salátem a majonézou. Gourmet Francie zase zaujme kombinací karamelizované cibulky a sýra. Milovníky tradiční české chuti potěší Pletýnka Vysočina se salámem, vejcem a hořčičným dresinkem v křupavé pletýnce. Pro ty, kteří preferují lehký snack, je připravena Poke miska QUINOA & FALAFEL z červené řepy s falafelem či Poke miska Lentil & Greek cheese – ideální volba třeba pro vegetariány nebo flexitariány.
Na své si přijdou i ti, kdo neodolají sladkému. Nově jsou v nabídce plněné croissanty – pistáciový a klasický lískooříškový, vždy čerstvé na vybraných stanicích. Sladkou novinkou je i Smoothie Cherry, lehké a osvěžující smoothie s kokosovým jogurtem bez laktózy.
Každý šestý hot dog zdarma
Shell Café spustilo i atraktivní zákaznickou kampaň. Zákazník za každý nákup hot dogu Shell Café získá žlutou samolepku a za natankování alespoň 30 litrů paliva Shell V-Power nebo dobití elektromobilu (minimálně 20 kWh) jednu samolepku červenou. Po nasbírání 5 samolepek získá zákazník jakýkoliv Hot dog Shell Café zdarma. Členům věrnostního programu Shell ClubSmart stačí pouze čtyři samolepky, pokud při uplatnění odměny předloží svou aplikaci nebo kartu. Akce platí do 7. července 2025 na vybraných čerpacích stanicích Shell v České republice nebo do vyčerpání zásob.
Podpora kampaně napříč kanály
Kampaň doprovází kromě silné mediální podpory prostřednictvím rádia i OOH reklamy, video obsah na YouTube, online a facebookové propagace a přímé komunikace prostřednictvím CRM a vlastních kanálů Shell. Na vybraných čerpacích stanicích budou zákazníky o akcích informovat i hostesky.