logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Pro mladé Čechy ve věku 18–24 let už auto není jen dopravním prostředkem – je to vstupenka ke...
  • Podle aktuálního průzkumu společnosti Shell jezdí až 28 procent českých řidičů autem nejčastěji...
  • Rafinérská a petrochemická skupina Orlen Unipetrol, jediný zpracovatel ropy a výrobce pohonných...
  • K 31. květnu 2025 jezdilo po českých silnicích již přes 44 500 osobních bateriových...

Speciál Čerpačka Jaro 2025: Dekarbonizace nákladní dopravy musí být ekonomicky udržitelná; Sílí tlak na technologickou neutralitu; Impulzní boj o zákazníky

27. května 2025
Zpravodajství 0
88
Speciál Čerpačka Jaro 2025: Dekarbonizace nákladní dopravy musí být ekonomicky udržitelná; Sílí tlak na technologickou neutralitu; Impulzní boj o zákazníky

Co čtenáři najdou ve Speciálu Čerpačka Jaro 2025?

  • Rozhovor o dekarbonizaci nákladní dopravy 

Daniel Vagaský, předseda představenstva společnosti Shell Czech Republic, mluví v rozhovoru o dekarbonizaci nákladní dopravy, která podle něj musí být hlavně postupná a ekonomicky udržitelná.

  • Sílí tlak na technologickou neutralitu

Družbou dotekla ruská ropa, Česko čeká zásobování skrze ropovody TAL a IKL takzvanou západní cestou. A v Evropě sílí tlak na technologickou neutralitu, která zajistí splnitelnost emisních cílů.

  • Na rostoucí poptávku po nealku je třeba reagovat

Nealkoholické nápoje jsou nedílnou součástí sortimentu čerpa cích stanic, přičemž ty energetické a funkční zažívají rekordní růst. Spotřebitelé stále častěji hledají nejen osvěžení, ale i benefity v podobě vitaminů, minerálů či přírodních extraktů.

  • Impulzní boj o zákazníky

Čerpací stanice jsou ideálním místem impulzních nákupů. Zákazníci hledají rychlé občerstvení a doplňky stravy. Výrobci se snaží upoutat pozornost vhodným balením a marketingem.

  • U autokosmetiky mají přednost ekologické výrobky

Prodej autokosmetiky a provozních kapalin je ovlivněn sezonními faktory a preferencemi zákazníků. Výrobci využívají různé marketingové strategie, od promo akcí a slev po digitální kampaně a spolupráci s influencery, aby podpořili
prodej svých produktů a oslovili širokou škálu motoristů.

  • Myčky nabízejí nové technologie pro náročné zákazníky

Automyčky a mycí centra se staly ne zbytnou součástí moderní infrastruktury, ať už jako součást čerpacích stanic, nebo jako samostatné provozovny. Současný trh nabízí různorodé technologie a inovace, které reagují na rostoucí nároky na kvalitu, ekologii i uživatelský komfort.

  • Multifunkční centra s nabídkou produktů a služeb

Čerpací stanice se transformují z pouhých míst pro tankování paliva na multifunkční centra, která nabízejí širokou škálu produktů a služeb. Pro jejich majitele a provozovatele je klíčové sledovat aktuální trendy ve vybavení prodejen a přizpůsobit se měnícím se
potřebám zákazníků

  • Motoristé navyšují spotřebu PHM

Loňská spotřeba paliv v meziročním srovnání vzrostla. Stojí za tím mimo jiné pokles jejich cen ve druhé polovině roku, stabilizace ekonomiky a obavy z nedostatku paliv v souvislosti s válkou na Ukrajině, které se nakonec nenaplnily. Trh se navíc vypořádává s novými nařízeními a řidiči pozitivně vnímají prémiové varianty.

———————-

Speciál Čerpačka je tištěným speciálem časopisu Zboží&Prodej, který se věnuje aktuálním tématům, jež řeší majitelé, provozovatelé a nájemci čerpacích stanic, sleduje trendy v nejprodávanějších produktových kategoriích i chování zákazníků v tomto segmentu maloobchodu. Přináší také informace o kongresu Čerpačka a jeho programu.

Speciál není určen k prodeji v novinových stáncích. V případě zájmu o zaslání na vaši čerpací stanici kontaktujte: distribuce2@atozgroup.cz.

Související články:

Speciál Čerpačka Jaro 2024: Trh čerpacích stanic definuje konsolidace i pestrost Počet čerpaček s obchodem klesá, tahounem v tabákových výrobcích jsou elektronické cigarety

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required