logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Skupina MOL oznámila finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2025. Zisk před zdaněním činil...
  • Evropa se podle Skupiny MOL nachází na křižovatce, kdy průmysl čelí rostoucím nákladům a...
  • V České republice je aktuálně provozováno více než 54 tisíc osobních bateriových elektromobilů....
  • Na proměny a budoucnost maloobchodu se zaměří druhý ročník kongresu Czech Retail Days, který se...

OMV představila podzimní kávové novinky: Třetina Čechů si dává kávu na čerpací stanici pravidelně

21. října 2025
Zpravodajství 0
203
OMV představila podzimní kávové novinky: Třetina Čechů si dává kávu na čerpací stanici pravidelně

Káva není jen nápoj, ale i rituál, který mnoha lidem pomáhá načerpat energii a zpříjemnit si den. Podle průzkumu společnosti OMV patří mezi hlavní důvody, proč si zákazníci kupují kávu na čerpacích stanicích, kromě samotného doplnění energie také chuť kávy a její vůně. A právě na tyto smysly míří podzimní novinky, které OMV nabízí na svých čerpacích stanicích od 1. října.

Průzkum společnosti OMV ukázal, že 56 % zákazníků, kteří pijí kávu na čerpacích stanicích, považují kvalitu kávy za klíčový faktor při výběru čerpací stanice. Sladká chuť kávy je podle výsledků průzkumu oblíbená u 48 % spotřebitelů. K novinkám v nabídce patří aktuálně skořicová dýně a růžová karamelka, s aplikací MyStation získají zákazníci za čtyři nápoje pátý zdarma. Průzkum se uskutečnil v září 2025. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.

Přečtěte si také
OMV dál sází na přímý obchod s kávou, nakupuje ji od farmářů v Indii a Brazílii

Bez kávy to zkrátka nejde

Tento ikonický nápoj se stal součástí každodenní rutiny milionů lidí a Češi nejsou výjimkou. Ti si ovšem nedopřávají kávu jen doma nebo v práci. Významnou roli hrají i čerpací stanice, kde si podle aktuálního průzkumu OMV dává kávu pravidelně 29 % lidí.

Důvodů, proč si lidé dopřávají kávu právě na čerpací stanici, je hned několik. Kávová pauza během cesty se stává malým rituálem, který spojuje praktičnost s požitkem. „Z našich dat vyplývá, že si lidé kávu nejčastěji dopřávají kvůli doplnění energie. Energie jako hlavní motivaci při konzumaci kávy označilo 38 % dotázaných. Významnou roli ale hraje i samotná chuť a vůně kávy. I proto klademe velký důraz na kvalitu surovin a neustále pracujeme na tom, aby naše kávová nabídka odpovídala očekáváním zákazníků,“ říká Michal Janda, convenience retail manager společnosti OMV Česká republika.

Přečtěte si také
Michal Janda (OMV): Párek v rohlíku mít nebudeme

Jak ukázal průzkum, kvalita kávy je pro Čechy velmi důležitá. Pro 56 % respondentů je kvalita kávy rozhodujícím faktorem při volbě čerpací stanice, zásadní je pro zákazníky také chuťový profil kávy. V nabídce OMV proto zákazníci najdou jak základní směs VIVA Classic Selection, tak i výběrovou kávu Single Origin. Veškerá káva navíc pochází od pěstitelů formou Direct Trade, což zajišťuje její vysokou kvalitu a férové podmínky pro producenty. Celých 48 % si pak kávu sladí, nejčastěji jednou lžičkou cukru. Alternativu slazené kávy mohou pro zákazníky představovat sirupy s příchutí.

Nová sezónní nabídka OMV: Skořicová dýně a Růžová karamelka

Na podzim proto společnost OMV připravila pro své zákazníky hned dvě novinky. První z nich je caffè latte skořicová dýně, které přináší hřejivou, krémovou a příjemně sladkou chuť inspirovanou barvami podzimu, s bohatou vrstvou skořice. Druhou novinkou je pak caffè latte růžová karamelka se zkaramelizovanými ořechy a tóny červeného ovoce nabízející harmonii sladkosti a sametového mléčného základu. Obě varianty jsou nejen chuťovým zážitkem, ale i pastvou pro oči – a ideální volbou pro zpříjemnění chladných dní.

„Touto nabídkou jsme se zaměřili na chuťovou, vizuální i čichovou atraktivitu nápoje. Podzimní novinky tak osloví všechny smysly – od vůně přes chuť až po vzhled,“ dodává Michal Janda.

Související články:

OMV dál sází na přímý obchod s kávou, nakupuje ji od farmářů v Indii a Brazílii Michal Janda (OMV): Párek v rohlíku mít nebudeme Pastrami s lanýžovou majonézou nebo edice ledových káv. OMV představila letní novinky Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici. Vyplývá to z průzkumu Ipsosu pro Orlen

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Oil Station Care – Váš spolehlivý partner pro bezproblémový provoz čerpacích stanic

Za úspěšným provozem čerpací stanice nestojí jen kvalitní palivo a moderní technologie, ale především spolehlivý systém péče, který zajistí hladký chod každého dne. Právě to nabízí Oil Station Care – ucelený servisní koncept vycházející z více než třicetiletých zkušeností v oblasti údržby, servisu a legislativního poradenství pro čerpací stanice. Oil Station Care poskytuje komplexní správu provozu, od pravidelné údržby zařízení […]

AVIA – přidejte se k nám, společně jsme silnější

AVIA Česká republika je největší evropská i česká síť nezávislých čerpacích stanic, která spojuje podnikatele pod silnou značkou. Naši partneři si zachovávají svou nezávislost, ale využívají všechny výhody plynoucí z velikosti a stability sítě – svobodu rozhodování doplňuje síla kolektivní značky. Na rozdíl od jiných sítí přinášíme partnerům i zákazníkům vlastní privátní produkty – motorové […]

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz


Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz

 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.






 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required