logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Na vybraných pražských a brněnských stanicích Orlen si mohou zákazníci rezervovat balíčky s...
  • Orlen zahajuje novou etapu v oblasti elektromobility. Dosavadní dobíjecí infrastrukturu v síti...
  • AVIA Česká republika je největší evropská i česká síť nezávislých čerpacích stanic, která...
  • České firmy mají ve svých vozových parcích telematiku, tedy nástroje pro monitorování polohy...

Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici. Vyplývá to z průzkumu Ipsosu pro Orlen

29. července 2025
Data 0
321
Dvě třetiny Čechů pijí ledovou kávu nejčastěji na čerpací stanici. Vyplývá to z průzkumu Ipsosu pro Orlen

Podle průzkumu agentury Ipsos pro společnost Orlen Češi milují ledovou kávu, a to hlavně na cestách. Z průzkumu vyplývá, že ledovou kávu pije v letních měsících více než 80 % respondentů, přičemž 60 % z nich si ji nejčastěji dopřává právě na čerpacích stanicích. Průzkum odhalil i další zajímavé chování a preference Čechů při pití ledové kávy. Výsledky průzkumu potvrzují strategii Orlenu v gastro nabídce. Právě nepalivový segment, který zahrnuje i občerstvení, má hrát v budoucnu větší roli. Do roku 2035 chce firma jeho podíl na celkových prodejích navýšit na 40 %. 

Orlen v rámci svého mezinárodního gastronomického konceptu Stop Cafe rozšířil nabídku o nový sortiment míchaných ledových nápojů, které jsou dostupné na vybraných čerpacích stanicích po celé České republice. Zákazníci si mohou vychutnat osvěžující Frappé slaný karamel, Espresso Tonic s ibiškem nebo maracujou a další originální letní kombinace.

Přečtěte si také
Fairtrade kávy se prodalo už 6 487 tun, významně přispívají i čerpací stanice

„Naše letní nabídka reflektuje nejen aktuální trendy, ale také preference českých zákazníků. Ledová káva se stává běžnou součástí jejich denního rytmu, a právě Frappé se slaným karamelem nebo Espresso Tonic s ibiškem nebo maracujou s patří mezi nejoblíbenější volby. Nové příchutě jsme připravili tak, aby byly osvěžující, chutné a zároveň odpovídaly našemu závazku k udržitelnosti – všechny kávové nápoje jsou připraveny z kávy s certifikací Fairtrade,“  říká Rostislav Moravec, ředitel sítě čerpacích stanic Orlen.

Co spotřebitele zajímá? Původ kávy i její kalorická hodnota 

  • Téměř dvě třetiny (64 %) spotřebitelů sledují původ kávy, kterou konzumují.
  • Více než polovina (54 %) preferuje ledové Frappé s příchutí slaný karamel.
  • 76 % si kávu dopřává bez ohledu na kalorickou hodnotu a dávají přednost variantám s mlékem a příchutěmi.
  • Muži častěji volí čistou ledovou kávu bez mléka.
  • Třetina zákazníků (35 %) si ledovou kávu dopřeje až odpoledne.
  • 72 % ji pije samostatně, bez jídla.
  • Polovina mladých ve věku 18–26 let si v létě ráda vychutná ledovou kávu, zatímco starší generace zůstává věrná teplé.

Orlen v letní nabídce nabízí osmičku ledových nápojů 

Nabídka ledových nápojů je dalším krokem v rozvoji konceptu Stop Cafe, který je dnes dostupný exkluzivně na 181 z celkových 441 čerpacích stanic Orlen v České republice a propojuje lokální chutě s mezinárodními trendy. Je navržen tak, aby zákazníkům na cestách nabídl rychlé, kvalitní a chuťově atraktivní občerstvení. Letošní letní nabídka přináší osvěžení v podobě až osmi nových ledových nápojů –  patří mezi ně  Frappé slaný karamel, Espresso Tonic s ibiškem nebo maracujou nebo džusy Green Energy a Mango Boost. Pro milovníky limonád budou k dispozici citrónová, ibišková nebo mango varianta. Základem všech kávových nápojů je speciálně míchaná směs kávových zrn s certifikací Fairtrade, která vzniká podle zvláštní receptury v Belgii a spojuje výraznou chuť s odpovědným přístupem k pěstitelům i životnímu prostředí.

Související články:

Fairtrade kávy se prodalo už 6 487 tun, významně přispívají i čerpací stanice Orlen loni prodal na čerpacích stanicích více než 11 milionů hotdogů Na Orlenu zákazníci zaplatí za tankování přímo z auta Orlen instaloval na první čerpačky fotovoltaické elektrárny

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

AVIA – přidejte se k nám, společně jsme silnější

AVIA Česká republika je největší evropská i česká síť nezávislých čerpacích stanic, která spojuje podnikatele pod silnou značkou. Naši partneři si zachovávají svou nezávislost, ale využívají všechny výhody plynoucí z velikosti a stability sítě – svobodu rozhodování doplňuje síla kolektivní značky. Na rozdíl od jiných sítí přinášíme partnerům i zákazníkům vlastní privátní produkty – motorové […]

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz


Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz

 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.






 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required