Čerpačka News je pravidelný elektronický newsletter, který připravuje redakce časopisu Zboží&Prodej. Jednou měsíčně dostanete přímo do své e-mailové schránky souhrn aktuálních informací ze světa čerpacích stanic v praktickém HTML formátu. Pro jeho odběr se můžete registrovat zde.

AKTUALITY ZE SVĚTA ČERPACÍCH STANIC
ZPRÁVY  +  UDÁLOST  +  NOVÉ PRODUKTY  +  DATA  +  SPECIÁL 
REDAKTORKA JITKA HEMOLOVÁ PRO VÁS VYBRALA…
BENZINA MÁ POJÍZDNOU AKADEMII, ŠKOLÍ V NÍ PERSONÁL ČERPAČEK
Benzina začala vzdělávat své obchodní partnery a jejich zaměstnance obsluhující na čerpacích stanicích. Pro vzdělávání je určen speciální minibus přestavěný na malou posluchárnu. ​​​​​​​
KOLIK ZVLÁDNE VYŠKOLIT MENTOR LIDÍ ZA DEN?
Kolik zvládne proškolit zaměstnanců za den?
   
ČR MÁ VÍCE NEŽ 330 DOBÍJECÍCH MÍST PRO ELEKTROMOBILY 
V České republice je v současné době v provozu přes 330 veřejných dobíjecích míst pro elektromobily a očekává se, že v dalších letech se jejich počet bude rapidně zvyšovat​​​​​​​.
KOLIK STANIC JEŠTĚ PŘIBUDE?
Kolik stanic ještě přibude?
   
NATURAL UŽ NA MOL NENAJDETE 
Dosavadní benzinové a naftové produkty nahradila na čerpačkách MOL nová paliva pod značkou EVO. MOL tak už bude svým zákazníkům nadále nabízet pouze aditivovaná paliva. 
JAK SNIŽUJÍ NOVÁ PALIVA MNOŽSTVÍ USAZENIN?
Jak snižují nová paliva množství usazenin?
   
VÍNO, PIVO, LIHOVINY: ZÁKAZNÍCI SAHAJÍ PO DRAŽŠÍCH ZNAČKÁCH 
O tom, jestli se bude lépe na čerpačce prodávat levná vodka nebo dražší whisky či kvalitnější vína, rozhodují především preference zákazníků a schopnost prodejce jejich přáním vyjít vstříc. 
JAKÁ PIVA SI ZASLOUŽÍ PRIMÁRNÍ VYSTAVENÍ?
Jaká piva si zaslouží primární vystavení?
   
KONGRES ČERPAČKA
23. 5. 2018 – PRAHA
ČERPAČKA 6
Plnou nádrž informací, příležitostí a kontaktů má pro účastníky připraven už 6. ročník kongresu Čerpačka, který proběhne v Aquapalace Hotelu Prague.

Celodenní kongres řeší aktuální témata, která hýbou světem čerpacích stanic a dotýkají se každodenní práce majitele, provozovatele či nájemce čerpací stanice. Cílem kongresu je informovat a inspirovat provozovatele benzinek, aby obstáli v konkurenčním boji a zvýšili své tržby.

Kongres Čerpačka už v květnu 2018 Registrujte se
 
WEB
REGISTRACE
INSPIRACE Z KONGRESU ČERPAČKA
LADISLAV ŠPAČEK: NENECHTE SI ZNIČIT DOBROU POVĚST
Mít skvělou dostupnost, příjemné prostředí a dobrý produkt je základ. Konkurenční výhodu vám ale nevytvoří. Dokonalou atmosféru na čerpací stanici a rozhodnutí zákazníka „Sem se chci vrátit“ vytváří váš personál. Co by měl umět? 
JAKÉ JSOU TŘI POTŘEBY ZÁKAZNÍKA?
Znáte tři potřeby zákazníka?
   
ZALISTUJTE NOVÉ PRODUKTY
Max Sport:
Pořádná porce proteinů v pravé mléčné čokoládě

Max Sport uvádí tyčinku Royal Protein Kingsize 80 g. Kombinace vyváženého mixu bílkovin a porce L-glutaminu vytváří tu pravou funkčnost, zatímco poleva z pravé mléčné čokolády zajistí dokonalou chuť. Na výběr jsou příchutě brusinka, vanilka a čokoláda. 

Proteinové tyčinky Max Sport
 
WEB
Al-Namura:
Big Shock! ve variantě Zero Sugar. 0 kalorií, 100 % chuti

Big Shock! je jednička v prodaných litrech energy drinků na českém trhu. V letošním roce přichází s novou řadou Big Shock! Zero Sugar. Stále více lidí si hlídá svůj kalorický příjem a vyhledává výrobky bez cukru. Kategorie energy drinků není výjimkou. V nové řadě najde zákazník oblíbené příchutě – Gold, Exotic a Watermelon.

Big Shock! ve variantě Zero Sugar
 
WEB
Anglo česká: 
Hygiena na míru na čerpacích stanicích
 

Zabezpečujeme hygienu a čistotu v provozech na čerpacích stanicích: hygienické stojany vlastní výroby,
ochranné rukavice, stěrky na okna, pytle na odpad, toaletní papíry, papírové ručníky a utěrky na ruce,
mýdla, parfémy, úklidovou techniku…
Hygiena na míru na čerpacích stanicích
 
WEB
ČERPAČKA DATA
58 %
návštěvníků čerpacích stanic nakoupí alespoň jednou za 3 měsíce rychloobrátkové zboží.
CO NEJČASTĚJI NAKUPUJÍ?
Co nejčastěji nakupují?
   
60 Kč
je ideální hodnota zboží v impulzní zóně.
CO PLATÍ NA PRODEJ IMPULZNÍHO ZBOŽÍ?
Jak prodávat impulzní zboží?
   
81,5 %
zákazníků (z těch, kteří v posledních 12 měsících nakoupili provozní náplně a příměsi) kupuje kapaliny do ostřikovačů 
JAKÁ KOSMETIKA SE NAKUPUJE NEJVÍCE?
Jaká autokosmetika se nakupuje?
   
SPECIÁL ČERPAČKA
AKTUÁLNÍ TRENDY NA ČERPACÍCH STANICÍCH 
  • Potenciál pro čerpačky? Zážitkové nakupování
  • Nealko nápoje: zdravý proud a menší balení
  • Na impulzní zboží platí aktivní prodej
  • Trendem budoucnosti je tankování směsí 
CO SI JEŠTĚ PŘEČTETE
Více o Speciálu Čerpačka Objednejte si svůj výtisk
   
DISTRIBUCE
AKČNĚ NA FACEBOOKU
PŘIDEJTE SE KE KOMUNITĚ Z VAŠEHO OBORU
Vážně i vtipně ze života a dění na čerpacích stanicích. A nejen na nich. Sledovat zde můžete také novinky z chystaného kongresu Čerpačka. 
 
FACEBOOK
ZŮSTAŇTE S NÁMI V KONTAKTU

Jitka Hemolová,
redaktorka a web editorka
Čerpačka News přináší každý první čtvrtek v měsíci nejdůležitější zprávy z čerpacích stanic a od jejich dodavatelů. Je u vás něco nového? Dejte mi o tom vědět.
Máte kolegu, kterého informace mohou zajímat? Doporučte nás. 

E-MAIL
FACEBOOK
LINKEDIN

Tatiana Džubáková,
project managerka kongresu
Máte nápad na zajímavé téma kongresu Čerpačka? Chcete se o akci dozvědět více nebo se stát jejím partnerem? Kontaktujte mne. 

E-MAIL
WEB
LINKEDIN
PARTNEŘI
ČERPAČKA JE 360° MÉDIEM SKUPINY

Atoz retail