logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Elektronická výměna dat (EDI) je nedílnou součástí moderního podnikání, a to i pro provozovatele...
  • Kategorie: Pet food Produkt: Akinu kolekce Český les Originální ucelená kolekce potřeb a doplňků...
  • Kategorie: Víno Produkt: Italské Frizzante Marchesini Vychutnejte si pravou chuť Itálie s jemně...
  • Síť čerpacích stanic Orlen (bývalý Orlen Benzina), patřící k rafinérské a petrochemické skupiny...

Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL

3. května 2018
Zpravodajství 0
11752
Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL

Na čerpací stanici MOL v pražském Podolí byl otevřen nový Fresh Corner. Občerstvovací koncept postavený na kvalitní kávě, studeném i teplém jídle a minisupermarketu tak slaví svou 100. pobočku v České republice. Do konce roku 2019 by přitom měl být zaveden na všech 187 stanicích MOL. Do roku 2020 poté přibude i většina ze 114 původních stanic Pap Oil, které se současně zbarví dozelena. Strategií firmy je udržet nadstandardní jednotný servis napříč celou svou sítí.

Poprvé byl v Česku Fresh Corner představen v červenci 2015 na pobočce ve Vyškově a jubilejním stým se může chlubit pražské Podolí. K dubnu letošního roku bylo otevřeno již 24 nových provozoven. „S otevřením každého nového Fresh Corneru se vždy pojí kompletní rekonstrukce interiéru. Letos takovou úpravu podstoupí více než 70 čerpacích stanic a do konce roku 2019 by jí měly projít další stanice MOL,“ vysvětluje Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Přečtěte si také
MOL otevřel novou čerpačku u Frýdku-Místku a rozšířil tak svou síť na 305 stanic

MOL Česká republika dnes slavnostně otevřela pobočku konceptu Fresh Corner s číslem 100. Pásku přestřihli (zprava): Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika, Lars Höglund, senior vice president retail MOL Group a Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika.

Milion prodaných káv měsíčně

Fresh Corner se skládá ze tří základních oblastí. První z nich je kvalitní zrnková káva, druhou pak gastronomie včetně široké nabídky teplých jídel, a do třetice tradiční prodej potravin. „Naším největším tahounem je bezpochyby chutná káva. Řidiči oceňují například espresso servírované do kvalitního porcelánu a připravované v profesionálních kávovarech z prvotřídních kávových zrn. V nabídce je i několik druhů kávy s sebou ze samoobslužných automatů,“ upřesňuje Tomáš Lux, ředitel retailu MOL ČR a dodává: „Pochlubit se můžeme průměrně až milionem prodaných káv a spotřebou 80 000 litrů mléka do kávy měsíčně.“

Přečtěte si také
Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

Káva je stěžejním tahounem konceptu Fresh Corner. Česká republika patří k zemím, kde se kávě velmi daří. Zákazníci si potrpí na kvalitu.

Fresh Corner se zaměří i na zdravější nabídku jídel 

„Od začátku na trhu se koncept vyvíjel a upravoval podle potřeb zákazníků. Do nabídky jsme tak přidali třeba teplá jídla, optimalizovali jsme tok zákazníků v prodejně, nebo jsme v posledních měsících uvedli novou nabídku čerstvých těstovin,“ vyjmenovává Tomáš Lux. V nabídce je dále tradiční jídlo „do ruky“, jako jsou sendviče, toasty a panini, slané a sladké pečivo i několik druhů polévek. „Měsíčně prodáme v průměru 25 tun sendvičů a pečiva. V tomto roce se navíc chceme zaměřit na nové gastro produkty, mezi které patří například exkluzivní Fresh Corner Donut. Velký potenciál do budoucna vidíme také v sortimentu zdravých potravin,“ uzavírá Tomáš Lux.

Sladký pekařský sortiment je ideálním doplňkem ke kávě. Čerstvé zboží si zákazník žádá.

Donuty či muffiny lze sezónně zdobit a nabízet je v rámci různých příležitostí.

I croissanty mohou být netradičnějšího charakteru. Důležitá je čerstvost i vzhled – dávná poučka o tom, že jíme i pohledem, tu platí dvojnásob.

V nabídce slaného pekařského sortimentu jsou variace sendvičů a baget s rozličnými náplněmi.

Káva a občerstvení je klíčový důvod, proč zákazník volí návštěvu čerpací stanice MOL s konceptem Fresh Corner. Velký prostor vidí MOL také v nabídce zdravějšího sortimentu.

 Přebalovací koutky i sprchy

Čerpací stanice MOL přitom nabízejí mnohem širší nabídku služeb. Především na hlavních dálničních tazích jsou vybaveny sprchami, které využívají hlavně profesionální řidiči. Setkáme se zde také s dětskými a přebalovacími koutky. V neposlední řadě MOL připravuje speciální aplikaci, v níž si lidé jednoduše vyhledají, jaké konkrétní služby nabízejí jednotlivé čerpací stanice v jejich blízkosti. Péče se na stanicích MOL dostane i vozům – ke klasickým mycím linkám rychle přibývají boxy pro ruční mytí.

Na čerpací stanici patří úsměv. V MOLu se na tom pracuje v rámci interního programu Smile.

(TZ/JH)

Související články:

MOL otevřel novou čerpačku u Frýdku-Místku a rozšířil tak svou síť na 305 stanic Jan Semotán: Češi nejsou konzervativní, rádi experimentují

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 8k views | posted on 9. dubna 2018
  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.9k views | posted on 31. ledna 2020
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 6.7k views | posted on 3. května 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 6.2k views | posted on 29. října 2018
  • Nejdůvěryhodnější značkou roku 2022 jsou čerpací stanice Tank Ono 5.4k views | posted on 11. listopadu 2022

Komerční sdělení

Bio limonády Bohemsca, nápoje, které osvěží nejen řidiče

Stále více spotřebitelů sleduje nové trendy ve výživě a zaměřuje se na zdravý životní styl. Nejedná se jen o příslušníky mladší generace, ale velká část dnešních spotřebitelů pečlivě sleduje složení výrobků a není tomu jinak ani na cestách. Vhodný nápoj pro osvěžení na čerpacích stanicích hledají nejen řidiči. Zdravou a chuťově neodolatelnou alternativu je třeba […]

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec BILLA zahajují nový formát spolupráce v ČR

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec BILLA zahajují nový formát spolupráce v České republice. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchody VIVA BILLA. První obchody otevřeli oba partneři na čerpací stanici „Strakonická“ u pražské Chuchle, následovalo otevření na čerpací stanici Praha, Argentinská. Do konce letošního roku přibydou v Česku další dvě. Sortiment VIVA […]

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Panelová diskuse Fit for 55: Bude na každé čerpačce povinná dobíječka?

Pusťte si zvukový záznam panelové diskuse, která zazněla na 11. kongresu Čerpačka. Odborníci hovořili o direktivě Fit for 55 a jejím dopadu na automobilový průmysl a zákazníky. Co vás v diskusi čeká: Co nám říká direktiva Fit for 55 aneb jaké jsou evropské požadavky na auta a pohonné hmoty? Dočkáme se nové generace spalovacích motorů? […]

Video: Na Šafránce „načerpáte“ palivo i zdravé a regionální potraviny

Čerpací stanice Šafránka Rudná vsadila ve svém obchodě na domácí dobroty a regionální produkty. 

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required