logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Po devítileté zkušenosti ve společnosti MOL Česká republika odešel Ivo Velíšek, který v...
  • Cena benzinu v tuzemsku už čtvrtý týden v řadě roste.  Natural 95 od minulé středy (11. 5.)...
  • V Česku loni přibyl rekordní počet nových vozidel na LPG. Dle statistik za první čtvrtletí...
  • Ruská agrese na Ukrajině vyhnala ceny pohonných hmot do rekordních úrovní. Protože je nafta...

Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ

9. dubna 2018
Zpravodajství 0
11142
Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ

Benzina nabízí řidičům mobilní aplikaci, díky které si mohou nechat umýt auto bez čekání ve frontách, bez nutnosti nákupu poukazu na čerpací stanici a bez zadávání kódu před vjezdem do myčky. Pro ty, kteří hledají úsporu času i financí (do konce srpna je z každého mycího programu s aplikací 10 Kč sleva), je to určitě zajímavá volba. 

Aplikaci Mycí digi linka, která pracuje s rozpoznáváním SPZ, pro Benzinu vytvořila finská společnost Superoperator, která jako první na světě začala chytré mycí aplikace vyvíjet. Aplikace je zdarma k dispozici pro zařízení využívající iOS i Android a do konce srpna s ní řidiči ušetří deset korun při každém mytí.

Na téměř šedesátce stanic Benzina

Všichni řidiči, kteří používají některou z 57 myček Benziny, mohou využít unikátní aplikaci Mycí digi linka vyvinutou společností Superoperator. Ta šetří čas a celý proces mytí zjednoduší a učiní příjemnějším. Zatímco běžně musí zákazník nejprve navštívit čerpací stanici, koupit si poukaz, znovu sednout do auta, dojet k myčce, naťukat kód do automatu a teprve poté může vjet do myčky, s novou aplikací je všechno jednodušší.

„Řidič si v aplikaci vybere vhodnou myčku v okolí, zvolí si mycí program, online během pár vteřin zaplatí a může vjet rovnou do myčky bez jakéhokoli vystupování nebo otevírání okénka,“ vysvětluje Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu pro maloobchod skupiny Unipetrol.

Chytrá linka rozpozná vůz podle SPZ

Řidič má totiž ve své aplikaci uložené číslo karty, samotné zaplacení je tedy otázkou okamžiku. Stejně tak má aplikace uloženou SPZ auta, takže když řidič přijíždí k mycí lince, rozpozná linka automaticky jeho vůz, otevře mu dveře a spustí zakoupený program. Na displeji pak může řidič sledovat, kolik času zbývá do konce mycího programu. Aplikace ušetří také čas, řidič v ní může před nákupem pohodlně zjistit, před kterou z myček v okolí je fronta a kde je naopak prázdno, aplikace totiž živě přenáší obraz z kamer umístěných na myčkách.

Aplikace je ke stažení pro platformy iOS a Android. „Řidiči, kteří využívají služeb myčky skrze naši aplikaci, jsou výrazně spokojenější než řidiči, kteří používají myčky tradičním způsobem,“ říká Helena Lindová ze společnosti Superoperator, globálního leadera v oblasti digitálních řešení aplikací pro auta.

Zdroj: Benzina 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

Čtěte on-line

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Nejčtenější zprávy

  • ČOI: Kvalita paliv v roce 2019 rostla, nejlepší výsledky mají alternativní paliva 6.7k views | posted on 31. ledna 2020
  • Benzina spustila aplikaci Mycí digi linka, auto pozná podle SPZ 6.4k views | posted on 9. dubna 2018
  • Benzina spouští bezkontaktní platby mobilem přímo u stojanu 5.7k views | posted on 29. října 2018
  • Koncept Fresh Corner je už na stovce čerpacích stanicích MOL 5.1k views | posted on 3. května 2018
  • Nové značení pohonných hmot platí v ČR už od konce září 3.7k views | posted on 27. června 2018

Komerční sdělení

Milan Loidl, PPL CZ: Výdejní místa zažívají v Česku velký boom

PPL CZ se na trhu pohybuje již 27 let. Od roku 2006 patří do divize DHL eCommerce Solutions. V České republice je špičkou v doručování balíků řidičem až ke dveřím. Také ale nezahálí s rozšiřováním svého portfolia a nabízí produkt Parcel Smart a s ním i rozsáhlou síť výdejních a podacích míst, která neustále roste. V České republice se […]

Erebos Sport je nový král iso drinků

Na trh sportovních nápojů dorazila velmi zajímavá novinka tuzemské výroby. Erebos Sport je nová produktová řada, která rozšiřuje stávající produktové portfolio bylinných energetických nápojů značky Erebos. Novou produktovou řadou Sport se tak Erebos rozšiřuje do nového segmentu sportovních nápojů. A to ve velkém stylu. Po více než dvou letech vývoje totiž na trh přichází s […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required