logo

  • Zpravodajství
  • Multimédia
  • Publicistika
    • Data
    • Rozhovory
    • Trendy
  • Sortiment
    • Produktové kategorie
    • Novinky
  • NEWSLETTER
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletterů Čerpačka
  • Speciál Čerpačka
    • Poslední vydání speciálu
    • Distribuce
    • Inzerce
  • KONGRES
    • O akci
    • Program
    • Registrace
    • Reference
    • Partneři
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Odkazy
  • Společnost Carpaint ve Světicích u Říčan modernizovala svou čerpací stanici, patřící do...
  • Společnost OMV představila letní nabídku občerstvení, která potěší všechny milovníky kvalitního...
  • Novou marketingovou ředitelkou společnosti Orlen Unipetrol pro Česko, Slovensko a Maďarsko je od...
  • Čerpací stanice Robin Oil na Folmavě přepisuje zažité představy o občerstvení na cestách. Místo...

Do konce roku téměř zmizí značka Benzina, skoro 90 % stanic ponese značku Orlen

10. srpna 2023
Zpravodajství 0
882
Do konce roku téměř zmizí značka Benzina, skoro 90 % stanic ponese značku Orlen

Mezinárodní skupina Orlen vstoupila do závěrečné fáze procesu přejmenování své sítě čerpacích stanic v Česku. Ta od roku 2019 nese označení Orlen Benzina a je se 436 stanicemi největším prodejcem pohonných hmot na zdejším trhu. V současnosti je logo Orlen dominantní na zhruba padesátce z nich.

„Do konce roku ponese logo orla zhruba 370 čerpacích stanic. Přejmenování celé sítě bychom měli dokončit na přelomu let 2024 a 2025,“ přiblížil Zbigniew Leszczyński, člen představenstva skupiny Orlen Unipetrol zodpovědný za maloobchodní aktivity. Rebranding na českém trhu je součástí mezinárodní unifikace sítě Orlen, do které patří více než tři tisíce našich čerpacích stanic v šesti evropských zemích.

Skupina Orlen provozuje čerpací stanice v Polsku, Česku, Německu, Maďarsku, Litvě a na Slovensku.  V souladu se svou strategií realizuje na všech těchto trzích postupnou unifikaci své značky. V Česku unifikace začala v roce 2019, kdy se na českém trhu začaly objevovat první čerpací stanice, na kterých zaujímá dominantní pozici značka Orlen. Během léta a v druhé polovině roku tento doposud postupný proces v Česku výrazně zrychlí.

Orlen buduje multienergetický koncern

„Budování multienergetického koncernu nám umožňuje dynamicky expandovat na mezinárodní úrovni a stát se lídrem energetické transformace v celém regionu. Další investice můžeme realizovat díky efektivnímu využití synergií v rámci jedné společnosti, která vznikla po fúzi se skupinami LOTOS a PGNiG. Již nyní máme největší síť čerpacích stanic ve střední Evropě – po dokončení nákupu čerpacích stanic v Rakousku bude až 44 procent našeho maloobchodního segmentu tvořeno čerpacími stanicemi, které jsou lokalizovány mimo Polsko. Důsledně sjednocujeme naši značku na mezinárodních trzích tak, aby byl Orlen spojován s širokou nabídkou služeb nejvyšší kvality. To nám umožňuje nejen získat marketingové a provozní synergie, ale také nás to připravuje na případnou expanzi do nových oblastí. Česká republika, kde jsme také lídrem v oblasti rozvoje alternativních paliv, je dokonalým příkladem toho, jak chceme značku Orlen profilovat,“ říká Daniel Obajtek, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Orlen S.A.

Se změnou Benziny na Orlen se čekalo

„Vnímáme rozdílné pozice značky Orlen na jednotlivých trzích. Například na Slovensku a v Maďarsku, kde naše působení není tak dlouhé, dávalo z obchodního i marketingového hlediska smysl celou síť přejmenovat rychle. V Česku jsme ale vzhledem k historii a velikosti zdejší sítě šli postupnými kroky. Nyní již nazrála doba k akceleraci a dokončení celého procesu. Český trh je na tuto změnu připraven a značka Orlen je české veřejnosti již dostatečně známá a zákazníky akceptovaná,“ konstatoval Zbigniew Leszczyński.

Ve druhé polovině letošního roku chce Orlen přejmenovat zhruba tři stovky stanic. Na konci roku by tak měl provozovat ve své síti čítající 436 čerpacích stanic již 370 stanic po značkou Orlen. S postupujícím rebrandingem také dojde ke změně marketingové komunikace. „Od nového roku, kdy v naší síti bude s logem Orlen bezmála 90 procent stanic, se zaměříme na komunikační podporu pouze této značky,“ zmínil Zbigniew Leszczyński.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Poslední vydání speciálu

Čtěte poslední Speciál Čerpačka!

 

                                                               Zajistěte si svůj výtisk

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Multimédia

Video: Čerpací stanice Adam v Chotěboři

Za rozhodnutím provozovat čerpací stanici se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba navázání na rodinné tradice. Jakub Adam, jednatel čerpací stanice Adam v Chotěboři, sází v rodinném podnikání hlavně na osobní přístup k zákazníkům. Kromě stojanů s palivem u něho najdete také myčku, nabídku stáčeného vína, stánek se zmrzlinou a populárním bubble tea nebo pivní speciality […]

Video: Čerpací stanice Fuel Rokytno

Za rozhodnutím stát se majitelem čerpací stanice se mohou skrývat nejrůznější pohnutky. Třeba mít jako majitel kamionové dopravy kde tankovat a také nabídnout lidem poctivé jídlo na dálnici za velmi dobré ceny. Na čerpací stanici Fuel Rokytno čeká na zákazníky osm výdejních stojanů, dva tankomaty a jeden pro smluvní partnery, čtyři dobíjecí stání pro elektromobily, […]

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Web editorka
Jitka Hemolová
tel.: +420 777 334 277
e-mail: jitka.hemolova@atoz.cz


Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

 

© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required